  • 1. Data: 2003-04-01 10:34:11
    Temat: kurs a egzamin (prawo jazdy)
    Od: "mdrok" <m...@u...o2.pl>

    4 lata temu robiłem kurs na prawo jazdy. Raz podchodziłem do egzaminu, nie
    zdałem...no i jakoś później nie miałem sposobności. Czy kurs ten jest nadal
    ważny czy też muszę od nowa go robić.
    Regulują to jakieś przepisy ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-04-01 23:45:13
    Temat: Re: kurs a egzamin (prawo jazdy)
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "mdrok" <m...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
    > 4 lata temu robiłem kurs na prawo jazdy. Raz podchodziłem do egzaminu, nie
    > zdałem...no i jakoś później nie miałem sposobności. Czy kurs ten jest
> [...]
    chyba jeden rok od zakończenia kursu możesz podchodzić do egazaminu, po
    pisemnym masz chyba też 1 rok na jazdy ale to tylko gdzieć tak posłyszałem

    Icek

  • 3. Data: 2003-04-03 12:24:32
    Od: "Borys_Q" <b...@w...pl>

    ja slyszalem ze papiery w word sa wazne bezterminowo chyba ze znaczaco sie
    zmieni rozpozadzeie o szkoleniu i egzaminowaniu tyle ze po roku papiery
    musisz odebrac w uzedzie miejskim i zaniesc spowrotem do wordu