  • 1. Data: 2003-04-01 08:51:37
    Temat: dieta zagraniczna
    Od: s...@p...com

    Mam pytanie dotyczace sluzbowych wyjazdow zagranicznych. Moj pracodawca
    twierdzi, ze dieta nalezy mi sie tylko w takiej wysokosci, jaka firma zechce mi
    wyplacic. Ja z kolei doczytalem sie gdzies, ze przysluguje mi dieta w pelnej
    wysokosci (oczywiscie chodzi mi o pelne dni pobytu za granica).

    Czy ktos moglby mi powiedziec jak to naprawde jest? No i oczywiscie
    potrzebowalbym podstawe prawna, zeby moc sie z pracodawca klocic ;-)

    Pozdrawiam
    Tomasz Serwin
    s...@p...com

  • 2. Data: 2003-04-01 12:54:23
    Temat: Re: dieta zagraniczna
    Od: "Nina" <_...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktos moglby mi powiedziec jak to naprawde jest? No i oczywiscie
    > potrzebowalbym podstawe prawna, zeby moc sie z pracodawca klocic ;-)

    a kto placil a jedzenie spanie? jezeli pracodawca, to IMHO pelnej diety (o
    ile w ogole) mozesz nie dostac.

    pozdrawiam

    Nina

  • 3. Data: 2003-04-02 08:06:12
    Temat: Odp: dieta zagraniczna
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    Moj pracodawca
    > twierdzi, ze dieta nalezy mi sie tylko w takiej wysokosci, jaka firma
    zechce mi
    > wyplacic.

    nie ma racji... Dz.U.02.236.1991

    Sandra

  • 4. Data: 2003-04-02 11:37:18
    Temat: Re: Odp: dieta zagraniczna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2003, Sandra wrote:

> [...]
    >+ > Moj pracodawca
    >+ > twierdzi, ze dieta nalezy mi sie tylko w takiej wysokosci, jaka firma

    Nie przeczę...

    >+ Dz.U.02.236.1991

    ??
    O ile wiem - przepisy o delegacjach były zmieniane w tym roku !
    Źródło: moja pamięć ulotna :> z czytania stron Gazety Prawnej...
    Zapis zmieniano jakoś tak, że w tej chwili sztywna wartość
    delegacji obowiązuje tylko w jednostkach "państwowych",
    natomiast w innych to co się wypłaca ponad nie jest KUP.
    Prawo do owego minimum pracownik *chyba* nadal ma (ale już
    na podstawie nowego przepisu).

    pzdr, Gotfryd