  • 1. Data: 2003-08-20 13:45:06
    Temat: WKU
    Od: "Damian Hendrysiak" <d...@i...com.pl>

    W tym roku skończyłem studia (rocznik 1979).Słyszałem, że WKU przeniósł do
    rezerwy studentów np. rocznika 1978. Czy coś wiadomo jak będzie z moim
    rocznikiem, jakie akty prawne wyjaśniają powyższą kwestię i jakie dokumenty
    są potrzebne, aby otrzymać to przejście do rezerwy.
    Dziękuję za Info:
    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2003-08-20 13:54:02
    Temat: Re: WKU
    Od: "Luki" <m...@p...com>

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/abfc62e69d803651c1256d740048e969/$FIL
    E/D20031220.pdf

    (poskladaj sobie linka bo pewnie przelamie:)

    Pozdrawiam,
    Luki

  • 3. Data: 2003-08-22 21:09:22
    Od: "bAnan" <n...@n...pl>

    Damian Hendrysiak wrote:
> [...]
    > będzie z moim rocznikiem, jakie akty prawne wyjaśniają powyższą
    > kwestię i jakie dokumenty są potrzebne, aby otrzymać to przejście do

    zglos sie w WKU z zaswiadczeniem o ukonczeniu studiow + indeksem lub z
    dyplomem i witaj w rezerwie, szeregowy ;-)

    --
    pozdro, bAnan