  • 1. Data: 2003-08-20 12:08:51
    Temat: Mam numer tablicy rejestracyjnej chcę zdobyć dane właściciela
    Od: "Michał Pakuła" <p...@N...gazeta.pl>

    Mam numer tablicy rejestracyjnej chcę zdobyć dane właściciela pojazdu jak
    mogę to zrobić????? Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2003-08-20 12:34:51
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Mam numer tablicy rejestracyjnej chcę zdobyć dane właściciela pojazdu
    jak
    > mogę to zrobić????? Proszę o pomoc.

    Musisz zglosic przestepstwo przeciwko tobie, albo twojemu mieniu
    wskazujac go jako sprawce. Wtedy na najblizszej rozprawie masz tez
    szanse stanac z wlascicielem tablicy oko w oko ;)

    Innej mozliwosci nie ma.

  • 3. Data: 2003-08-20 12:47:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli Twoje pragnienie nie jest związane z popełnieniem przez właściciela
    przestępstwa, to pozostaje Ci złożyć wniosek o udzielenie danych na
    odpowiednim formularzu we właściwym dla danej tablicy Wydziale Komunikacji.
    Jeśli wykażesz, że informacja ta jest Ci potrzebna, to dostaniesz te dane.
    Możesz na przykład napisać, że gość ten ochlapał Cię i masz zamiar pozwać go
    do sądu cywilnego o odszkodowanie.

  • 4. Data: 2003-08-20 13:00:04
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    > Innej mozliwosci nie ma.

    Jak to, a bombonierka dla pani Krysi ze Starostwa?

  • 5. Data: 2003-08-20 13:36:13
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jak to, a bombonierka dla pani Krysi ze Starostwa?

    Ja mowie o "legalnych" dzialaniach.

  • 6. Data: 2003-08-20 13:51:08
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Ja mowie o "legalnych" dzialaniach.

    a ty skad przyjechales :) nie wiesz ze w polsce legalnie to niewiele
    zdzialasz?

    a tak na powaznie, to juz ci napisali, ewentualnie znajomy policjant

  • 7. Data: 2003-08-20 16:28:27
    Temat: Re: Mam numer tablicy rejestracyjn
    Od: "Michał Pakuła" <p...@N...gazeta.pl>

    Michał Pakuła <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Mam numer tablicy rejestracyjnej chcę zdobyć dane właściciela pojazdu jak
    > mogę to zrobić????? Proszę o pomoc.
    >
    > --
    Chodzi o to, że to jest dziewczyna, ona nie popełniła żadnego przestępstwa,
    więc będzie trudno to zdobyć, ale proszę o dalsze porady- legalne i
    nielegalne też :P

  • 8. Data: 2003-08-20 16:35:52
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal
    <bhvvm6$7s8$5@inews.gazeta.pl>:

    >tablicy Wydziale Komunikacji. Jeśli wykazesz, ze informacja ta jest
    >Ci potrzebna, to dostaniesz te dane. Mozesz na przyklad napisac, ze
    >gośc ten ochlapal Cie i masz zamiar pozwac go do sądu cywilnego o
    >odszkodowanie.

    różnie to bywa ... urzędnicy boją się udostępniać takie dane.
    swego czasu złożyłem wniosek w Wydz.Geodezji o udost. danych nt. osoby
    właściciela działki sąsiadującej z moją (brak KW) uzasadniając że chcę
    się z nim procesować o ogrodzenie i odpisali mi jakieś głupoty.
    na szczęście udostępnili mi te dane nieoficjalnie :|

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

  • 9. Data: 2003-08-20 16:36:22
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 20 Aug 2003 16:28:27 +0000 (UTC), Michał Pakuła napisał/napisała:
    > Chodzi o to, że to jest dziewczyna, ona nie popełniła żadnego przestępstwa,
    > więc będzie trudno to zdobyć, ale proszę o dalsze porady- legalne i
    > nielegalne też :P

    A spisales date i godzine miejsca gdzie ja widziales ?
    jak tak, to poloz sie o podobnej godzinie na drodze, na pewno Cie nie ominie
    :P

    Ps. trzeba pewnie gdzies posmarowac... :/

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701

  • 10. Data: 2003-08-20 16:36:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Michał Pakuła napisał:
    [..]
    > nielegalne też :P

    Rozglądnij się po znajomych, może ktoś pracuje w policji i może
    to sprawdzić :)

    pozdrawiam
    Arek

    --