  • 71. Data: 2018-07-01 15:27:48
    Temat: Re: [OT]Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Jul 2018 11:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik m m...@g...com ...
    >
    > Tak to jest jak sie złe załozenia robi...

    Bo tak prawde mowiac ... chyba byly testowane na ludziach :-)

    > Pytanie pomocnicze - dlaczego ludzie kupuja dopalacze?

    Ale tak zasadniczo - a co to producenta/sprzedawce obchodzi?

    On sprzedaje substancje o fachowej nazwie trudnej do wymowienia,
    i jak ktos kupuje, to widac wie po co :-)

    No dobra, sprzedawca zazwyczaj wie w jakim celu sprzedaje ...

    J.

  • 72. Data: 2018-07-01 18:25:29
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Pytanie pomocnicze - dlaczego ludzie kupuja dopalacze?

    Pszyczyny są pewnie te same, co pszy kupnie narkotyku:
    horoba .
    Bo czy bycie w dołku to nie horoba?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 73. Data: 2018-07-02 20:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale tak zasadniczo - a co to producenta/sprzedawce obchodzi?

    Producenta moze i niewiele.
    Ale jak ktos chciałby zapobiegac to moze dobrze byłoby zrozumieć...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 74. Data: 2018-07-02 20:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@i...pl ...

    > Pszyczyny są pewnie te same, co pszy kupnie narkotyku:
    > horoba .
    > Bo czy bycie w dołku to nie horoba?

    Aha, czyli mlody czlowiek z ciekawosci kupuje dopalacz i od razu jest
    chory? Ciekawe...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 75. Data: 2018-07-02 20:30:56
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-02 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Stokrotka o...@i...pl ...

    > Aha, czyli mlody czlowiek z ciekawosci kupuje dopalacz i od razu jest
    > chory? Ciekawe...

    Jak człowiek idzie na imprezę i bierze ze sobą wino (albo pół litra...),
    to pewnie też z powodu choroby. Pewnie gospodarze są chorzy, bo z
    pustymi rękami się nie przychodzi :)

    Skoro dopalacze i narkotyki pomagają na bycie w dołku, to może też
    pomagają na "pszy" i "horobę"?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 76. Data: 2018-07-02 21:02:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-02 o 20:30, Kviat pisze:

> [...]
    > pustymi rękami się nie przychodzi :)
    >
    > Skoro dopalacze i narkotyki pomagają na bycie w dołku, to może też

    Jak się nie potrafią bawić tylko od razu chcą się uchlać czy nabrać
    narkotyków i leżeć to lepiej niech nie wychodzą z domu, niech leżą u
    siebie albo niech się najpierw udadzą do psychiatryka.

    --
    animka

  • 77. Data: 2018-07-03 13:42:28
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Aha, czyli mlody czlowiek z ciekawosci kupuje dopalacz
    > i od razu jest
    > chory? Ciekawe...

    Dokładnie odwrotnie.
    Nie jest zdrowy. Babcine metody zawiodły.
    Medyk nic nie pszepisał, albo pszepisał coś nieskutecznego, albo
    szkodliwego.
    Idzie więc na imprezę , na spytki.
    I dostaje....

    I nie pisz, że młody.
    W TV podają wiek trupa po dopalaczu: niejedn jest po 40.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 78. Data: 2018-07-03 19:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@i...pl ...

    > Dokładnie odwrotnie.
    > Nie jest zdrowy. Babcine metody zawiodły.
    > Medyk nic nie pszepisał, albo pszepisał coś nieskutecznego, albo
> [...]
    Ze kurwa co? Dopalacze jako sposób na leczenie? Coraz lepiej...

    > I nie pisz, że młody.
    > W TV podają wiek trupa po dopalaczu: niejedn jest po 40.

    Rozumiem... Cóż ja moge na taka statystyke na wysokim poziomie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami