  • 1. Data: 2018-06-17 20:19:28
    Temat: wniosek do sądu
    Od: f...@g...com

    Witam,
    wysłałem wniosek do sądu o wydanie prawomocnego postanowienia z klauzulą wykonalności
    , i dostałem pismo z sądu, by "określić w jakim zakresie ma być klauzula"...

    Postanowienie prawomocne, to chyba klauzula dotyczy go w całości ?

  • 2. Data: 2018-06-18 07:00:47
    Temat: Re: wniosek do sądu
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jeśli potrzebujesz w całości, to tak napisz.
    Ale zapewne orzeczenie ma punkty np. 1., 2., 3., ...
    To wtedy napisz np. "w punktach 2. i 3. wyroku/postanowienia z dnia.....".

    -----