  • 61. Data: 2018-06-24 20:46:31
    Temat: Re: [OT]Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2018 18:50:04 +0200, Kviat napisał(a):

    > I ja właśnie cały czas piszę o braku konsekwencji.

    Nie widze tu niekonsekwencji.
    Nie chcemy narkotykow, nie chcemy tez aby obywatele chodzili z bronia
    palna, wiec te fabryki im nie sprzedaja i w ogole sa pod kontrola.

    Nozownikow tez nie chcemy, ale trudno nozy zabronic.

    J.

  • 62. Data: 2018-06-25 01:12:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-24 o 20:46, J.F. pisze:

    > Nie widze tu niekonsekwencji.

    Słabo się przyglądasz.
    Posłowie chcieli dać społeczeństwu legalne dopalacze.
    Tak to kłuło w oczy różne fragmenty wymiaru sprawiedliwości
    i inne urzędy (skarbowy) że zaczęli zamykać sklepy z
    dopalaczami.

    I takich niekonsekwencji jest więcej.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2018-06-25 16:43:56
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Co za bzdury? Pszecie produkujemy tony lekarstw,
    a pewnie pszynajmniej ćwierć z tego to narkotyki.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 64. Data: 2018-06-25 17:17:58
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-25 o 16:43, Stokrotka pisze:

    > Co za bzdury? Pszecie produkujemy tony lekarstw,
    > a pewnie pszynajmniej ćwierć z tego to narkotyki.

    Tak trudno ogarnąć problem? To zbyt skomplikowany proces myślowy dla ciebie?

    Broń jest produkowana nie tylko dla wojska i policji, również w celach
    rekreacyjnych. Np. dla myśliwych i do postrzelania do tarczy.
    Możesz się postrzelić.

    Alkohol jest produkowany do różnych celów, ale również do celów
    rekreacyjnych.
    Możesz zapić się na śmierć.
    Alkohol możesz też legalnie wyprodukować sobie w domu. Wino, piwo, cydr,
    miód pitny.

    Lekarstwa i inne środki dostępne w aptekach są produkowane w celu
    leczenia. Tylko w celu leczenia.
    Nie można produkować narkotyków do celów rekreacyjnych, nawet legalnie,
    nawet mając zezwolenie państwa na produkcję narkotyków.

    Czy teraz wystarczająco jasno pokazałem różnicę w postrzeganiu przez
    społeczeństwo narkotyków w porównaniu do innych rzeczy, równie, a często
    bardziej niebezpiecznych?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 65. Data: 2018-06-25 18:07:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-24 o 20:46, J.F. pisze:
    > Nozownikow tez nie chcemy, ale trudno nozy zabronic.

    Dopóki nie nawpuszczali tu Ukraińców i innych to takie rzeczy jak
    dźganie nożami się tutaj nie działo. Teraz nożewnicy na porzdku
    dziennym. Codziennie się czyta, że ktoś kogoś zasztyletował.

    --
    animka

  • 66. Data: 2018-06-25 21:34:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Dopóki nie nawpuszczali tu Ukraińców i innych to takie rzeczy jak
    >dźganie nożami się tutaj nie działo. Teraz nożewnicy na porzdku
    >dziennym. Codziennie się czyta, że ktoś kogoś zasztyletował.

    Ktos ci glupot naopowiadal.
    Caly czas byly, statystyki na portalu policji.

    J.

  • 67. Data: 2018-06-25 21:42:28
    Temat: Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-06-20 o 16:55, Stokrotka pisze:
    > W konstytucji powinno być zapisane,
    >
    > że żadna ustawa nie obowiązuje wcześniej niż będzie ogłoszony jej tekst
    > jednolity + rozsądny czas.
    >
    > Albo coś w tym stylu.

    no i jest.
    tyle, ze kiedy ją pisano, internet byl w powijakach a publikacja ustawy
    trwala dobre kilka dni, ze wzgledów technicznych.
    W USA nie ma tego problemu bo tam opozycja robi filibuster.

    --
    @foe_pl

  • 68. Data: 2018-06-25 23:05:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-06-18 o 21:34, J.F. pisze:

    > Ktos ci glupot naopowiadal.
    > Caly czas byly, statystyki na portalu policji.

    Nóż jest bardzo wredną bronią. Wredną, bo z jednej strony dość łatwo
    zadać śmiertelny cios, a z drugiej strony ciężko skontrolować, by kogoś
    tylko obezwładnić. Pałka przykładowo dość dobrze eliminuje napastnika,
    ale trzeba sporo starań, by cios był śmiertelny, czy nawet niebezpieczny
    dla zdrowia. Tu nawet bezpieczniejsza jest broń palna, bo przeważnie w
    ogóle samo jej okazanie eliminuje przeciwnika, a i sensownie używana
    daje większą szansę w miarę bezpiecznego obezwładnienia napastnika.
    Wiele osób sobie nie zdaje z tego zupełnie sprawy i w samoobronie dobywa
    noża, który z drugiej strony jest dość powszechnie dostępny i stosunkowo
    wygodny do noszenia.

  • 69. Data: 2018-06-26 11:00:21
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

> [...]
    >
    > Czy teraz wystarczająco jasno pokazałem różnicę w postrzeganiu przez
    > społeczeństwo narkotyków w porównaniu do innych rzeczy, równie, a często

    NIE. Dla mnie cel rekreacyjny i leczniczy jest nie do odrużnienia,
    bo rekreacja sama w sobie jest lecznicza.
    Czymże innym jest "leczenie zahowawcze".

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 70. Data: 2018-07-01 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > Tyle że, jak słusznie zauważył A.Filip - producenci się wykręcą tym że
    > substancje do kolekcjonowania nie były testowane na ludziach. Można
    > wprowadzić obowiązek badania produktów pod tym kątem, ale to znacząco
    > może podrożyć obrót gospodarczy.

    Tak to jest jak sie złe załozenia robi...

    Pytanie pomocnicze - dlaczego ludzie kupuja dopalacze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."