  • 1. Data: 2018-06-18 14:31:28
    Temat: przed 10-cioma laty nie bylo jeszcze OC dla lekarzy ?
    Od: p...@g...com

    5798,blad-lekarski-bedzie-kosztowal-szpital-kilka-mi
    lionow-jest.html#BoxNewsImg&a=66&c=96#MT

    Andrzej Gruza, dyrektor wołomińskiego szpitala, stwierdził, że dla jego placówki są
    to rujnujące kwoty.

    cytujac klasyka:
    bylo sie ubezpieczyc

  • 2. Data: 2018-06-18 15:01:31
    Temat: Re: przed 10-cioma laty nie bylo jeszcze OC dla lekarzy ? [Koszty głupcze!]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    p...@g...com pisze:
> [...]
    lionow-jest.html#BoxNewsImg&a=66&c=96#MT

    > Andrzej Gruza, dyrektor wołomińskiego szpitala, stwierdził, że dla jego placówki są

    Liczył że sądowa tradycja/praktyka rzadkich i marnych odszkodowań za
    błędy lekarskie się utrzyma. Trafiło na niego i się przeliczył.

    Ubezpieczenie "rozkłada ryzyko". Jak się analizuje "narzuty" na rozkład
    ryzyka firm ubezpieczeniowych to unikający ubezpieczania mniej dziwią.
    Dla ubezpieczających się *duża* różnica między zebranymi składkami a
    wypłaconymi odszkodowaniami to "(statystyczna) strata na ubezpieczeniach".
    Akurat to wyszło dopiero po 10 latach. Inne ubezpieczenia są bardziej
    "pouczające" w krótszym horyzoncie czasowym.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2018-06-18 15:48:39
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 14:31, p...@g...com pisze:
> [...]
    lionow-jest.html#BoxNewsImg&a=66&c=96#MT

    > Andrzej Gruza, dyrektor wołomińskiego szpitala, stwierdził, że dla jego placówki są

    Dawniej uważano, że śmierć jest procesem naturalnym a ewentualne
    uratowanie życia przez lekarza raczej Łaską Bożą.
    Dzisiaj uważa się, że człowiek jest nieśmiertelny a śmierć czy choroba
    może być tylko wynikiem błędu czy zaniechań lekarzy.

    A może mieli tego dnia wiele zleceń na aborcję i w nawale zajęć zaszła
    ta smutna pomyłka?

  • 4. Data: 2018-06-18 16:21:11
    Od: p...@g...com

    --A może mieli tego dnia wiele zleceń na aborcję i w nawale zajęć zaszła
    ta smutna pomyłka?

    pomylki sie zdarzaja ale tu jest kwestia odpowiedzialnosci zawodowej, za bledy trzeba
    placic

  • 5. Data: 2018-06-18 17:15:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,235
    55798,blad-lekarski-bedzie-kosztowal-szpital-kilka-m
    ilionow-jest.html#BoxNewsImg&a=66&c=96#MT
    >Andrzej Gruza, dyrektor wołomińskiego szpitala, stwierdził, że dla
    >jego placówki są to rujnujące kwoty.

    IMO byly ... a moze dopiero od 8 lat ?
    www.infor.pl/prawo/ubezpieczenia/ubezpieczenia-zdrow
    otne/252269,Obowiazkowe-ubezpieczenie-OC-lekarzy-i-l
    ekarzy-dentystow.html

    A moze wczesniej budzet placil
    www.rp.pl/Zdrowie/304059983-Bledy-medyczne-szpitale-
    wykupia-tylko-OC.html

    >cytujac klasyka:
    >bylo sie ubezpieczyc

    a) jak dyskutowalismy o ubezpieczeniach ... to sie nie oplaca :-)
    szpital pewnie tysiace porodow przeprowadza, odszkodowanie to nie
    jest zdarzenie losowe, tylko norma :-(
    zreszta widzisz - renty 4400 - pol pensji jednego lekarza, to
    szpitala nie rozlozy.
    A jak sie jeszcze dobrze poglowkuje ze sp. z. o.o - to niech
    rodzice uwazaja, bo sie szpital zbankrutuje i na drugi dzien zalozy
    nowy :-)

    b) kiedys odszkodowania byly mniejsze.

    c) ... a jakby dziecko przy tym porodzie zmarlo, to odszkodowanie
    byloby znacznie mniejsze

    d) dobrze widze - 75tys euro ?
    https://polisa.med.pl/obowiazkowe-oc-lekarza,138,p15
    .html

    to i tak by nie starczylo.

    J.

  • 6. Data: 2018-06-18 19:17:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    ilionow-jest.html#BoxNewsImg&a=66&c=96#MT
    >Andrzej Gruza, dyrektor wołomińskiego szpitala, stwierdził, że dla

    P.S.
    http://www.rp.pl/artykul/931017-Szpital-chce-odszkod
    owanie-za-wykupione-polisy.html

    Wczesniej nie bylo błędów lekarskich ?
    Czy odszkodowanie wyplacal skarb panstwa ?

    J.

  • 7. Data: 2018-06-25 14:45:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    ilionow-jest.html#BoxNewsImg&a=66&c=96#MT
    >Andrzej Gruza, dyrektor wołomińskiego szpitala, stwierdził, że dla

    Z drugiej strony
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/fatalna-
    pomyłka-w-szpitalu-lekarze-wycięli-pacjentce-zdrowy-
    organ/ar-AAz7Sls

    I co ?
    I nic, "leczy" sie dalej :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-06-25 18:30:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-25 o 14:45, J.F. pisze:

    > I co ?
    > I nic, "leczy" sie dalej :-)

    Ja to sie zastanawiam dlaczego nie pokazują zdjęć niedawno urodzonego
    dzieciaka pary książęcej. Tylko te pod szpitalem pokazali. Niedługo będą
    chrzciny i ciekawa jestem czy coś-jakieś zdjęcia zobaczymy.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-06-26 11:46:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Jun 2018 18:30:13 +0200, Animka napisał(a):

    > Ja to sie zastanawiam dlaczego nie pokazują zdjęć niedawno urodzonego
    > dzieciaka pary książęcej.

    Pewnie zasztyletowali go Ukraińcy.

    --
    uzdrawiam