  • 11. Data: 2003-11-06 10:48:15
    Temat: Re: Uzasadnienie wyroku ???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Oct 2003, Rodrig von Falkenstein wrote:
    [...]
    >+ 3. Omawiaj po kolei przeprowadzone w sprawie dowody, poczynając od wyjaśnień
    >+ oskarzonego poprzez zeznania świadków po dokumenty. Oddzielnie opisuj co
    >+ mówili w przygotowawczym a co przed sądem. Broń Boze nie streszczaj zeznań,

    Tia...
    Nie pamiętam gdzie widziałem wywód na czym polega jedna z bolączek
    polskiego wymiaru sprawiedlowiści: liczą się kilogramy akt :(
    Za kontrprzykład występował "wymiar" USA, gdzie (podobnoż)
    obowiązuje zasada (teoretyczna, bo w praktyce to daleko mu
    było :>) p. Balcerowicza: "na jednej kartce" !
    A reszta do "pomocniczych", jak ktoś bardzo lubi to poczyta.
    Zdaje się że p. JKM ostatnio też gdzieś to też komentował w felietonie...
    I IMHO miał rację: akta liczące 45 tomów należałoby odesłać. Do
    obrobienia, żeby zostało samo "clue"...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (dywagujący nierealistycznie)