  • 1. Data: 2003-10-13 20:05:24
    Temat: Re: Moc wiatrówki ?
    Od: "Dzik" <p...@w...pl>

    "Marek Świtała" <m...@i...pl> wrote in message
    news:bm712l$t9m$1@topaz.icpnet.pl...
    > Witam Grupowiczów
    >
    > Jestem "lajkonikiem" w tej kwestii a muszę napisac opinie w sprawie art. 8
    > ustawy o broni i amunicji, który wchodzi w zycie od 1.01.2004. Moje
    pytanie
    > brzmi: jaka jest moc (w dżulach) przeciętnej wiatrówki dostepnej na
    polskim
    > rynku.
    >
    > Ci, którzy znają ustawę, wiedzą o co chodzi...

    www.airguns.pl -> predkosci

    W skrocie, przy wiatrowkach firm HW, Diana, Gamo mozna mowic o trzymaniu
    parametrow i liczyc ze osiaga katalogowa prekosc srutem o masie 0,5g.
    W chinkach i innych mozna sie spotkac z "lekkim" przeklamaniem:
    http://www.bron.pl/index.php?prod=162
    Zmierzone, co ciekawe wlasnie na oczach pracownikow tej firmy to 117 m/s
    przy 5,5
    Wiec do 280 troche jej brakuje.
    Dla pistoletow na CO2 gdzie podaja 180 mozna mowic o max 120.

    Pozdro

    Piotrek