  • 11. Data: 2014-12-18 08:10:59
    Temat: Re: Usunięcie forum - pytanie
    Od: kaletnik <k...@n...eu>

    W dniu 2014-12-13 15:39, kaletnik pisze:
    > Interesuje mnie jeszcze ten wpis: Zabronione jest uzywania forum w
    > celach zarobkowych
    > to np jak ktoś napisze że sprzeda czesc do motoru to juz pod to
    > podchodzi ???
    > Czy jak ???

    podbijam pytanie, jak na razie wysłałem im oficjalne pismo bo nie
    zostało naruszone prawo na forum. w 100% jestem przekonany że coś
    konkurencja drugiego forum coś wymyśliła

  • 12. Data: 2014-12-18 08:13:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-18 08:10, kaletnik pisze:

    > podbijam pytanie, jak na razie wysłałem im oficjalne pismo bo nie
    > zostało naruszone prawo na forum. w 100% jestem przekonany że coś
    > konkurencja drugiego forum coś wymyśliła

    A co twój prawnik wymyślił?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2014-12-18 08:32:39
    Od: kaletnik <k...@n...eu>

    W dniu 2014-12-18 08:13, Liwiusz pisze:

    > A co twój prawnik wymyślił?

    Nie ma go :( będzie dopiero po nowym roku i dlatego chciałem się
    dowiedzieć tutaj

  • 14. Data: 2014-12-18 10:45:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Dec 2014 08:32:39 +0100, kaletnik <k...@n...eu>
    wrote:
    > Nie ma go :( będzie dopiero po nowym roku i dlatego chciałem się

    No właśnie, co chodzi z tymi prawnikami, ciągłe ich nie ma. Jak się
    prosi o opinie to tygodniami trzeba czekać. Dodzwonić treść się nie
    można (po co mu telefon, skoro nie ma czasu go odbierać?). Serio aż
    tyle już prawnicy zarabiają, że taka pospolita olewka w tym fachu?

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-12-18 10:49:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-18 10:45, Marek pisze:

> [...]
    > można (po co mu telefon, skoro nie ma czasu go odbierać?). Serio aż tyle
    > już prawnicy zarabiają, że taka pospolita olewka w tym fachu?

    Pewnie dlatego, że klient potulnie czeka "do nowego roku" zamiast
    poszukać innego prawnika. Skoro nie musi się starać, to się nie stara,
    prosta zależność.

    Lub inny problem: "jaka płaca taka praca". Od osoby szukającej pomocy w
    na grupie nie oczekuję, że zapłaci godnie za profesjonalną pomoc :)

    --
    Liwiusz