  • 1. Data: 2004-04-28 11:46:52
    Temat: Ustna umowa i brak zaplaty
    Od: "gorczek" <k...@w...pl>

    Witam !

    Swiadczylem uslugi informatyczne pewnej firmie i rozliczalismy sie
    faktura ( mam działalnosc 1-osobowa ). Co trzeba zrobić umawialiśmy sie
    ustnie i gdy przyszlo do wypowiedzenia to powiedzieli ze czegos nie zrobilem
    wiec nie dostane zaplaty.
    Co mam zrobic, zadnych papierów nie mam.
    Prosze o pomoc bo to moje jedyne ( bylo ) zrodlo utrzymania .

  • 2. Data: 2004-05-10 15:25:29
    Temat: Re: Ustna umowa i brak zaplaty
    Od: "Ochucki" <j...@g...net>

    Użytkownik "gorczek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiec nie dostane zaplaty.
    > Co mam zrobic, zadnych papierów nie mam.
    > Prosze o pomoc bo to moje jedyne ( bylo ) zrodlo utrzymania .

    spalic ich!