1. Data: 2002-01-12 21:31:15
Temat:Ustawa o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu - prosba o tekst
Od:"Piotr" <P...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

szukam aktualnie obowiązującej wersji ustawy o zatrudnieniu
i przeciwdziałaniu bezrobociu.

Znalazłem tekst jednolity z 24 stycznia 2001:
http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2001006005
6?OpenDocument

Niestety nie ma tam spisu poprawek dokonanych w kolejnych
miesiącach.

Gdzie mogę znaleźć aktualny tekst, albo spis poprawek?

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

2. Data: 2002-01-13 16:32:27
Od:"amlej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <P...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Piotr
>

> --
> Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

Wątpię czy taki spis gdzieś znajdziesz.W programie Lex jest możliwość znalezienia
treści danego aktu obowiązującej w określonej dacie.Bez tego trzeba zrobić to
ręcznie: wejsć tu http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU19950
010001
a nastepnie szukać w aktach zmieniających.
powodzenia

3. Data: 2002-01-13 18:28:30
Od:"Piotr" <P...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

amlej napisał:

> http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU19950
010001

Dziękuję! To chyba jest wersja ze zmianami aż do grudnia 2001.

Pozdrawiam
Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr