  • 1. Data: 2002-01-12 19:40:24
    Temat: Procedura cywilna- praca magisterska.
    Od: "Slayer" <s...@y...pl>

    Czy moglby mi ktos ,,podrzucic'' jakis ciekawy temat pracy magisterskiej?
    Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-01-12 21:41:23
    Temat: Re: Procedura cywilna- praca magisterska.
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    witam,
    procedura cywilna zwiara w sobie wiele ciekawych tematów, np. upoważnienia
    przemienne a zobowiązania przemienne, dowód z dokumentów, zachowania
    pozwanego w postępowaniu cywilnym, można pokusić się również o pracę szerszą
    z zakresu postępowania adhezyjnego
    pozdrawiam,
    mag