  • 21. Data: 2005-06-07 16:52:51
    Temat: Re: Ustawa o psach agresywnych.
    Od: "madu" <d...@a...pl>

    Grzegorz Spergel wrote:

    > Owszem mam owczarka niemieckiego o imieniu Amant,mimo ze jestem
    > pewny ze jest nie grozny zdaje sobie sprawe ze moze sie stac cos
    > czego nie przewidze i dlatemu Amant tam gdzie sa ludzie zawsze jest w
    > kagancu i na smyczy.

    To mnie cieszy. Natomiast niestety wiekszosc wlascicieli psow tego nie
    przestrzega. Latajace psy luzem w lesie kabackim to norma, ktora mnie
    doprowadza do szalu. Gdzie jest strasz miejska?

    pzdr
    MaDu

  • 22. Data: 2005-06-07 17:14:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "madu" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie jest strasz miejska?

    Pewnie gdzieś straszy

    NMSP

    HaNkA

  • 23. Data: 2005-06-07 18:05:22
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > Obrót zwierzetami chronionymi jest w Polsce zakazany osobom fizycznym.

    Czyli jezeli zaloze firme, to moge na nia kupic nawet bialego tygrysa? ....
    O_o

    O psiakrew, zakladam firme... :D

    Pozdrawiam

    Tiger

  • 24. Data: 2005-06-07 18:09:33
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: SQLwysyn [Tue, 7 Jun 2005 18:16:55 +0200]:

    > Obrót zwierzetami chronionymi jest w Polsce zakazany
    > osobom fizycznym.

    A to czekaj. To jak ja mam firme, to moge sobie tego serwala
    kupic? Czy ja nim musze obracac, czy moge go sobie miec i juz?

    Kira (zaciekawiona)

  • 25. Data: 2005-06-07 19:05:44
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > A to czekaj. To jak ja mam firme, to moge sobie tego serwala
    > kupic? Czy ja nim musze obracac, czy moge go sobie miec i juz?

    Ja bym tez bardzo chcial wiedziec :-)) Takie obracanie kocim ogonem mogloby
    mi bardzo, bardzo duza przyjemnosc na gwiazdke zrobic... Strasznie chcialbym
    miec jakiegos duzego kota - cos przynajmniej 2 razy wiekszego od dachowca
    ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 26. Data: 2005-06-07 20:04:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 7 Jun 2005 20:05:22 +0200,
    Tiger <c...@a...waw.pl> screamed:

    > Czyli jezeli zaloze firme, to moge na nia kupic nawet bialego tygrysa? ....
    > O_o
    >
    > O psiakrew, zakladam firme... :D

    Tylko pamiętaj o jednym - tygrysy załatwiają i swoje potrzeby
    i lokatorów w domu... (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 22:03:31 user up 10635 days, 9:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    God made machine language; all the rest is the work of man.

  • 28. Data: 2005-06-08 16:04:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    "madu" <d...@a...pl> niebacznie popelnil

    > Latajace psy luzem w lesie kabackim to norma,
    > ktora mnie doprowadza do szalu.
    > Gdzie jest strasz miejska?
    Szuka zagubionego "t"?
    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 27. Data: 2005-06-08 16:04:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Tiger" <c...@a...waw.pl> niebacznie popelnil

    > Strasznie chcialbym miec jakiegos duzego kota - cos
    > przynajmniej 2 razy wiekszego od dachowca ;-)
    Proponuję:
    a) sterydy w megadawce
    b) interesy z ukraińską mafią (może być każda inna, nawet swojska)

    --
    pozdro
    poreba

  • 29. Data: 2005-06-10 00:31:27
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie ma wychowanych psow, psu jak sie zechce to robi pod siebie tam gdzie
    > stoi. Pies nie odroznia miejsca gdzie sa ludzie od miejsca gdzie ich nie
    > ma - fikcję jakas tutaj opowiadasz. A jesli juz ... to najwyzej nie robi
    > na asfalt, tylko na trawe ... wowczas mozna nawet uznac ze jest
    > dystyngowany ;-)

    na tej samej zasadzie wszystkie psy sikają i ... w domu,
    a nie na zewnątrz,
    zapewniam, da się wychować...

    --
    regent...
    (...)

  • 30. Data: 2005-06-10 06:11:48
    Od: g...@p...onet.pl

    > stoi.

    Guzik prawda! Mój pies np. robi to w jednym i tym samym miejscu (powiedzmy
    sektorze)

    pzdr grem1