    From: Ziutek doradca prawny<Z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ustalmy co to jest wykroczenie z art. 97 KW.
    Date: Thu, 26 May 2005 10:23:04 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > Z Twojego postu nie wynika czy to była pyskówka czy naruszenie
    nietykalności z użyciem narzędzi niebezpiecznych nie jestem prawnikiem ale KW
    brzmi b.grożnie.Jeżeli tamtego gościa zabrało pogotowie to bardzo brzydko. My
    tutaj nie wydajemy wyroków gdybamy sobie, ale nic z tego nie wynika. Na terenie
    prywatnym obowiązują ogólne przepisy ruchu drogowego oraz kodeks
    kulturalnego kierowcy.Jak zrozumiałem dostępu do parkingu nie pilnował żaden
    CIEĆ nie było szlabanu ani tabliczki wjazd za okazaniem identyfikatora wjechać
    mógł każdy i załatwiać sprawy na uczelni, kto pierwszy ten lepszy? Jeżeli byłeś
    Gołotą to pewno posiedzisz w pierdlu ze dwa lata na koszt podatnika w innym
    przypadku w lepszym dla Ciebie to tylko grzywna i nawiązka dla poszkodowanego.

    -> http://usenet.pomocprawna.info