  • Data: 2005-05-26 13:07:39
    Temat: Re: Myśliwy zwierzyną?
    Od: "mxmx" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:d73lnc$l6l$2@opal.futuro.pl...

    > A zablokowałeś?

    W mojej ocenie oczywiscie ze nie. Wiele razy tam parkowalem , w roznych
    pozycjach i nigdy nikt nie mowil, ze kogos blokowalem. Sam wielokrotnie
    wyjezdzalem z miejsca parkingowego majac samochód za sobą i zawsze mi sie
    udawalo. Zreszta mam zdjecia z tego parkingu, jesli chcesz to Ci wysle.
    Według mnie ona po prostu nie potrafila wyjechac.

    > Wniosek o ukaranie zawsze możesz złożyć...

    Ale co wykorzystaniem jej zeznań z mojej sprawy przeciwko niej samej? Jest
    to dopuszczalne? I warto?

    --
    mxmx