  • 41. Data: 2005-05-08 06:38:07
    Temat: Re: Urząd Skarbowy a kupno mieszkania.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <427dab86$1$27745$f69f905@mamut2.aster.pl>, SQLwysyn wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:hmvj5d.2mf.ln@ziutka.router...
    > Nie może.
    > Jak sobie to wyobrazasz? Zużyte kondomy jako załączniki do oświadczenia?

    Np. poprzez oświadczenia klientów. Kondomy to mogłyby się przydać gdybyś
    je chciał odliczyć jako koszty uzyskania przychodu (gdyby był
    opodatkowany). Zresztą to małoistotne jak. Istotne, czy może wymagać.
    Przyjmuje do wiadomości że nie może.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2005-05-08 12:29:19
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    scream napisał(a):
    > dawanie dupy za $ to nierząd, a czerpanie korzyści z nierządu jest
    > nielegalne = państwo nie może pobierać podatku od tego, bo popełniałoby
    > przestępstwo :)

    państwo nie może popełnić przestępstwa

    KG

  • 43. Data: 2005-05-08 12:47:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:d5j2rj$599$1@inews.gazeta.pl...

    > No to tam pisze wyraznie "jesli w postepowaniu podatkowym".
    > A wiesz kto podpisuje decyzje w postepowaniach? Wszczyna kontrole? Min.
    > zastepca naczelnika US.

    Kontrola skarbowa, a postępowanie podatkowe, to dwie różne sprawy.
    Ale to i tak nie zmienia faktu, że z paroma papierkami trzeba będzie się
    do US przespacerować właśnie na życzenie panienki z okienka i dla
    własnego dobra.

  • 44. Data: 2005-05-08 13:01:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:f4ck5d.rpg.ln@ziutka.router...

    > Np. poprzez oświadczenia klientów.

    W dotychczasowej praktyce skarbowej (po zlozeniu pisemnego oswiadczenia
    podatnika, ze podatnik osiagnal niepodatkowane dochody z wlasnego nierzadu)
    urzedy umarzaly postepowanie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 45. Data: 2005-05-08 13:02:58
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Kontrola skarbowa, a postępowanie podatkowe, to dwie różne sprawy.
    > Ale to i tak nie zmienia faktu, że z paroma papierkami trzeba będzie się
    > do US przespacerować właśnie na życzenie

    ... naczelnika urzedu. Panienka z okienka nie jest organem. Nie wydaje
    decyzji. Umocowany do decyzji jest naczelnik urzedu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 46. Data: 2005-05-08 13:04:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

> [...]
    >

    > ... naczelnika urzedu. Panienka z okienka nie jest organem. Nie wydaje
    > decyzji. Umocowany do decyzji jest naczelnik urzedu.

    Do decyzji tak, ale zbieranie dokumentow odbywa sie wlasnie przez
    "panienke". I tak naprawde to w interesie klienta lezy przyniesienie
    tylu papierkow ile sie ma, aby "zadowolić" panienke.
    Jak się panienki nie zadowoli, to decyzja naczelnika bedzie odpowiednia.
    75 % od tego co sie panienki nie zadowoliło.

  • 47. Data: 2005-05-08 14:00:47
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > tylu papierkow ile sie ma, aby "zadowolić" panienke.

    Panienki sie nie zadowala papierkami. Jesli juz to NBP. Przynudzasz
    zdziebko.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 48. Data: 2005-05-08 16:58:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> popełnił 08 maj 2005 na pl.soc.prawo
    utwór news:1am0nv5b18mmf$.cw0dcyr38rol$.dlg@40tude.net:

    > bo to nie jest DG
    Przyjmuję, aczkowlwiek ze zdziwieniem, że handel runem leśnym
    w ilościach ca 10L dziennie nie jest DG.

    > wskaż paragraf w końcu

    Guzik, paragrafu nie wskażę - może być artykuł?
    art. 27 ust. 1 gdzie w pkt 1 i 2 masz rozróżnienie zbiorów
    (a wyróżniono tylko 2 możliwości)
    Tuż zaraz masz ust. 2 - polecam Twojej uwadze.
    Do kompletu masz art. 30 ust. 1 pkt 7) art. 7 ust. 1 pkt 5)
    Wszystko w Dz.U. 2000 Nr 56 poz. 679.

    A jak bez paragrafu nie wytrzymasz:
    §2 i3 z Dz.U. 1999 Nr 6 poz. 42 + Dz.U. 1999 Nr 94 poz. 1096)

    > daruj sobie te dalsze postępowania o 10 litrów jagód które nie mają
    > znaczenia przy zwolnieniu z podatku.

    Masz na myśli art. 6 ust. 1 pkt 1) ww. ustawy? Zaręczam Ci ze US dość
    często sprawdza czy wymienione w nim produkty pochodzą z lasu
    sprzedającego świecąc w oczy jakąś opinią powołującą się
    na intencje i podatek lesny.
    A mowa o 10L - DZIENMIE!

    Przypominam, ze cały czas zakładamy dużą inwencję USa - bo nie sądzę żeby
    aż tak głęboko dopiekac komuś się chciało. Jednak jeżeli nasz pytający
    nieopatrznie wywoła największego demona w postaci osobistego zaangażowania
    konkretnego urzednika w sprawę nie takimi pierdułami będą go męczyć.

    --
    pozdro
    poreba