    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urząd Skarbowy a kupno mieszkania.
    Date: Sun, 8 May 2005 16:58:07 +0000 (UTC)

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> popełnił 08 maj 2005 na pl.soc.prawo
    utwór news:1am0nv5b18mmf$.cw0dcyr38rol$.dlg@40tude.net:

    > bo to nie jest DG
    Przyjmuję, aczkowlwiek ze zdziwieniem, że handel runem leśnym
    w ilościach ca 10L dziennie nie jest DG.

    > wskaż paragraf w końcu

    Guzik, paragrafu nie wskażę - może być artykuł?
    art. 27 ust. 1 gdzie w pkt 1 i 2 masz rozróżnienie zbiorów
    (a wyróżniono tylko 2 możliwości)
    Tuż zaraz masz ust. 2 - polecam Twojej uwadze.
    Do kompletu masz art. 30 ust. 1 pkt 7) art. 7 ust. 1 pkt 5)
    Wszystko w Dz.U. 2000 Nr 56 poz. 679.

    A jak bez paragrafu nie wytrzymasz:
    §2 i3 z Dz.U. 1999 Nr 6 poz. 42 + Dz.U. 1999 Nr 94 poz. 1096)

    > daruj sobie te dalsze postępowania o 10 litrów jagód które nie mają
    > znaczenia przy zwolnieniu z podatku.

    Masz na myśli art. 6 ust. 1 pkt 1) ww. ustawy? Zaręczam Ci ze US dość
    często sprawdza czy wymienione w nim produkty pochodzą z lasu
    sprzedającego świecąc w oczy jakąś opinią powołującą się
    na intencje i podatek lesny.
    A mowa o 10L - DZIENMIE!

    Przypominam, ze cały czas zakładamy dużą inwencję USa - bo nie sądzę żeby
    aż tak głęboko dopiekac komuś się chciało. Jednak jeżeli nasz pytający
    nieopatrznie wywoła największego demona w postaci osobistego zaangażowania
    konkretnego urzednika w sprawę nie takimi pierdułami będą go męczyć.

    --
    pozdro
    poreba