  • 1. Data: 2005-05-06 20:14:55
    Temat: rozwód :(
    Od: "seebek" <s...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    Żona ma kochanka - mówi o rozwodzie... Ja też chcę się rozwieść (nie mamy
    dzieci).
    Mieszkanie darował jej ojciec (po ślubie) - czy mam prawo do połowy
    mieszkania ?
    Ja dałem pieniądze na wykup mieszkania, generalny remont - praktycznie kilka
    lat moich
    zarobków poszły w mieszkanie. Czy mam szansę przynajmniej część włożonych
    pieniędzy odzyskać ?
    Co zrobić, iść do prawnika ?

    Pozdrawiam,
    Seebek

  • 2. Data: 2005-05-06 20:28:40
    Temat: Re: rozwód :(
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "seebek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Komu ojciec dał mieszkanie? Jej czy Wam. Zajrzyj do aktu notarialnego.

  • 3. Data: 2005-05-06 20:31:01
    Od: "seebek" <s...@p...onet.pl>

    > Komu ojciec dał mieszkanie? Jej czy Wam. Zajrzyj do aktu notarialnego.

    Jej....

  • 4. Data: 2005-05-06 20:50:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jej....

    No to nie masz prawa do mieszkania wypływającego wprost z własności.
    Możesz przy podziale majątku zwracać uwagę na zwiększenie się wartości
    tego mieszkania poprzez remont wykonany ze wspólnych środków. Dowodem
    będą faktury, które pewnie dołączyliście do zeznań podatkowych.

  • 5. Data: 2005-05-07 07:19:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "seebek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie,
    >
    > Żona ma kochanka - mówi o rozwodzie...

    Z tego wynika, ze jej bardziej zalezy na rozwodzie niz tobie i ona ma w tym
    wiekszy interes.
    Zawrzyj z nia ugode, ze zgodzisz sie na rozwód bez orzekania o winie pod
    warunkiem wyplaty okreslonej sumy (twój wklad w mieszkanie).
    Jak sie nie zgodzi, idz z nia na udry (rozwód z jej winy). Zbieraj dowody
    niewiernosci - zdjecia, listy, maile itp. Ona nie dostanie rozwodu tak
    łatwo, jak mysli. W pewnym momencie wymieknie i bedzie sklonna zaplacic by
    sie uwolnic z małżenstwa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-05-07 12:54:38
    Od: uma <l...@b...net>

    SQLwysyn wrote:

> [...]
    > rozwodu tak łatwo, jak mysli. W pewnym momencie wymieknie i bedzie
    > sklonna zaplacic by sie uwolnic z małżenstwa.

    Tylko zebys w miedzyczasie nie zostal "szczesliwym ojcem" :-P

  • 7. Data: 2005-05-07 14:17:16
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "uma" <l...@b...net> napisał w wiadomości

    > Tylko zebys w miedzyczasie nie zostal "szczesliwym ojcem" :-P

    Cóz, na to seebek wplywu nie ma. Przeciez jej nie zaszyje.
    Potem najwyzej wystapi o zaprzeczenie ojcostwa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2005-05-07 16:05:56
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Cóz, na to seebek wplywu nie ma. Przeciez jej nie zaszyje.
    > Potem najwyzej wystapi o zaprzeczenie ojcostwa.

    Myślę, że uma miała na myśli to, że przeciąganie sprawy zwiększa takie
    ryzyko.

    pozdr

    Monika

  • 9. Data: 2005-05-07 18:19:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę, że uma miała na myśli to, że przeciąganie sprawy zwiększa takie
    > ryzyko.

    Ryzyko czego?
    Jak bedzie chciala to zajdzie w ciaze w 1 noc z kochankiem.
    jak nie bedzie chciala to do menopauzy w ciaze nie zajdzie.

    On jak malzonek nie ma na to wplywu, bedzie najwyzej musial niwelowac
    skutki.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-05-07 19:09:02
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > jak nie bedzie chciala to do menopauzy w ciaze nie zajdzie.
    >
    > On jak malzonek nie ma na to wplywu, bedzie najwyzej musial niwelowac

    Oj, SQLwysyn, jak Cię lubię, to musze Ci powiedziec, że na biologii nie
    uważałeś ;)

    Po pierwsze - nie zawsze ciąża bierze się z chcenia (a raczej - czasami jest
    mimo niechcenia)

    Po drugie - zajście w ciąże w pierwszą noc bez zabezpieczeń nie zdarza się
    tak często i wcale nie zależy od chcenia kobiety.

    Z biologicznego punktu widzenia - im dłużej będzie trwała taka sytuacja, że
    mężatka sypia z kochankiem, tym wieksze prawdopodobieństwo, że dziecko
    zostanie poczęte (zgodnie z wolą kobiety albo wbrew jej woli).

    A wyplątywanie się będzie dodatkowym niemiłym akcentem dla męża :(

    pozdrawiam

    Monika