  • 1. Data: 2005-05-07 05:00:22
    Temat: przepisanie mieszkania
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    po ciekawej lekturze wprost( o podatku spadkowym) zastanawialismy sie z mama
    i babcia jak przepisac mieszkanie na mnie) pani falandysz sie udalo uniknac
    podatku spadkowego, jak to zrobic najmniejszym kosztem, czy mozna
    bezposrednio na wnuka czy moze na matke i potem na mnie i w jakiej formie,
    darowizna, renta dozywotnia???? wiem ze przyszle grupy rzadzoce maja plan
    zniesienia podatku spadkowego ale czy da sie wczesniej soc zrobic z tym

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 2. Data: 2005-05-07 06:07:17
    Temat: Re: przepisanie mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Harry wrote:
> [...]
    > darowizna, renta dozywotnia???? wiem ze przyszle grupy rzadzoce maja plan
    > zniesienia podatku spadkowego ale czy da sie wczesniej soc zrobic z tym

    Szukaj moich postow na p.s.p.podatki gdzies z lutego.
    szukaj hasel pod tytulem ratunku urzad skarbowy pyta skad mialam
    pieniadze na mieszkanie.
    Tam zanjdziesz wszystko.

  • 3. Data: 2005-05-07 07:17:11
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Harry" <f...@U...fm> napisał (.........)
    Re: Ustanowić dożywocie. Zapłacisz tylko koszty notarialne.