  • 31. Data: 2005-05-07 15:56:15
    Temat: Re: Urząd Skarbowy a kupno mieszkania.
    Od: poreba <d...@p...com>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> popełnił 07 maj 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:uqz5rb3g4w05.1fpzb2tdabbuf.dlg@40tude.net:

    > z przydrożnej sprzedaży runa leśnego
    > - zwolnionej z podatku jak wiadomo.

    Masz na myśli sprzedaż?
    Przyznaję, nie wiedziałem że handel runem leśnym jest zwolniony od podatku.
    Znam firmę, która nie wiedzieć czemu, i VAt od tego płaci.

    Jeżeli natomiast chodzi Ci o ZBIÓR i sprzedaż do punktów skupu,
    to takie oświadczenia (na kwotę AFAIR 70 tys?) nie tylko
    nie zamyka dalszego postępowania, a może otworzyć kilka dalszych
    (hint: zbiór przemysłowy, środowisko, rozmiarze, niszczenie, w znaczym)

    A co do szmacenia - kto to powiedział:
    Jeżeli nagle, znaczna grupa rozsądnych i poważnych ludzi
    zaczyna postępować w sposób głupi i irracjonaly
    to z pewnością stoją za tym przepisy fiskalne?

    --
    pozdro
    poreba

  • 32. Data: 2005-05-07 18:21:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > podstawa prawna do czego? do prośby?
    > Dostaniesz pisemko, z prośbą o przyniesienie wyciągów i tyle.

    Na podstawie decyzji panienki z okienka? NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEj? Wiesz
    co to jest prawo ? Ustawa? Rozporzadzenie ? Jesli nie wiesz co to jest akt
    prawny co robisz na tej grupie?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 33. Data: 2005-05-07 18:53:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Na podstawie decyzji panienki z okienka? NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEj?
    > Wiesz co to jest prawo ? Ustawa? Rozporzadzenie ? Jesli nie wiesz co to
    > jest akt prawny co robisz na tej grupie?

    uważaj bo się kiedyś na tym prawie przjedziesz i dopiero będziesz miał
    pretensje do świata.
    Na podstawie ordynacji podatkowej art 21 par. 3
    To niestety nie działa tak jabyś chciał.
    US cię poprosi o przyniesienie dokumentów stwierdzających prawidłowość
    zapłaconego podatku.
    Oczywiście, że nic nie musisz przynieść.
    Po prostu dostaniesz decyzję US i nikt sie ciebie więcej o nic pytał nie
    będzie. W takich przypadkach akurat decyzja może być tylko jedna 75%
    podatku od nieujawnionych dochodów.
    To w twoim interesie jest przyniesienie dokumentów wykazujących ze
    dochód przeznaczony na mieszkanie nie podlegał opodatkowaniu.
    US to nie demokracja, tylko monarchia, czasami z lekka oświecona.

  • 34. Data: 2005-05-07 21:24:37
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2005 15:56:15 +0000 (UTC), poreba naskrobał(a):

    > Masz na myśli sprzedaż?
    > Przyznaję, nie wiedziałem że handel runem leśnym jest zwolniony od podatku.
    > Znam firmę, która nie wiedzieć czemu, i VAt od tego płaci.

    podatku dochodowego od os. fizycznych nie trzeba.

> [...]
    > nie zamyka dalszego postępowania, a może otworzyć kilka dalszych
    > (hint: zbiór przemysłowy, środowisko, rozmiarze, niszczenie, w znaczym)

    bez obaw - (10 litrów jagód dziennie przez 3 miechy x 12zł po sezonie =
    10800 zł bez żadnych zbiórów przemysłowych, a do tego parę innego zielska
    przez 3 latka masz jak znalazł).

    > A co do szmacenia - kto to powiedział:
    > Jeżeli nagle, znaczna grupa rozsądnych i poważnych ludzi
    > zaczyna postępować w sposób głupi i irracjonaly
    > to z pewnością stoją za tym przepisy fiskalne?

    oświadczenia typu 'kurwienie się' trochę mnie słabą szczególnie jeżeli US
    będzie wredny i zrobi pełne postępowanie sprawdzające z wzywaniem dzieci i
    sąsiadów włącznie - co i tak nie wpłynie na sam wynik postępowania ale bez
    wątpienia cholernie utrudni życie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 35. Data: 2005-05-07 21:46:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Sebol wrote:

    > bez obaw - (10 litrów jagód dziennie przez 3 miechy x 12zł po sezonie =
    > 10800 zł bez żadnych zbiórów przemysłowych, a do tego parę innego zielska
    > przez 3 latka masz jak znalazł).

    he he, od kiedy to "po sezonie" trwa 3 miesiące.
    A jakoś nie widzę możliwości przechowywania tego aż do "po sezonie" żeby
    potem sprzedać.

  • 36. Data: 2005-05-07 22:19:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> niebacznie popelnil

    > podatku dochodowego od os. fizycznych nie trzeba.

    Przyjmuję, aczkowlwiek ze zdziwieniem, że DG polegająca na handlu
    przydrożnym runem leśnym podatkiem nie jest objeta OF
    - szczególnie nierejestrowana ;)

    > bez obaw - (10 litrów jagód dziennie przez 3 miechy x 12zł po
    > sezonie = 10800 zł bez żadnych zbiórów przemysłowych,
    Zapewniam Cię, że 10L dziennie- codziennie to już zbiór przemysłowy.
    AFAIR bezpłatnie to można sobie jagódki, grzybki, ziółka
    _na własne potrzeby domowe_ zbierać.
    Dlatego napisałem, że otwiera dalsze postępowania
    (z zakładamy, że US będzie upierdliwie nad-aktywny w tej materii)

    --
    pozdro
    poreba

  • 37. Data: 2005-05-08 00:18:10
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2005 22:19:39 +0000 (UTC), poreba naskrobał(a):

    > Przyjmuję, aczkowlwiek ze zdziwieniem, że DG polegająca na handlu
    > przydrożnym runem leśnym podatkiem nie jest objeta OF
    > - szczególnie nierejestrowana ;)

    bo to nie jest DG

    > Zapewniam Cię, że 10L dziennie- codziennie to już zbiór przemysłowy.

    a gdzie tak pisze jestem ciekaw - pewnie nigdzie?

    > AFAIR bezpłatnie to można sobie jagódki, grzybki, ziółka
    > _na własne potrzeby domowe_ zbierać.

    wskaż paragraf w końcu

    > Dlatego napisałem, że otwiera dalsze postępowania
    > (z zakładamy, że US będzie upierdliwie nad-aktywny w tej materii)

    daruj sobie te dalsze postępowania o 10 litrów jagód które nie mają
    znaczenia przy zwolnieniu z podatku.

  • 38. Data: 2005-05-08 03:05:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <427c9040$1$27729$f69f905@mamut2.aster.pl>, SQLwysyn wrote:
    > Czemu nazywasz trollem tego który daje sensowne rozwiazanie problemu? On ma
    > racje.
    > Zlozenie do US oswiadczenia, ze srodki finansowe pochodza z wlasnego
    > nierzadu w zasadzie zamyka droge dalszego postepowania.

    Tak z czystej ciekawości: US nie moze wtedy wymagać
    udokumentowania/uwiarygodnienia takich dochodów?

    --
    Marcin

  • 39. Data: 2005-05-08 06:12:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Na podstawie ordynacji podatkowej art 21 par. 3

    No to tam pisze wyraznie "jesli w postepowaniu podatkowym".
    A wiesz kto podpisuje decyzje w postepowaniach? Wszczyna kontrole? Min.
    zastepca naczelnika US.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 40. Data: 2005-05-08 06:13:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:hmvj5d.2mf.ln@ziutka.router...

    > Tak z czystej ciekawości: US nie moze wtedy wymagać
    > udokumentowania/uwiarygodnienia takich dochodów?

    Nie może.
    Jak sobie to wyobrazasz? Zużyte kondomy jako załączniki do oświadczenia?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt