  • 1. Data: 2003-01-29 06:50:26
    Temat: Urlop nie calkiem planowany?
    Od: Janusz Nowacki <j...@p...fm>

    Witam

    Sytuacja jest taka: przysługuje mi 26 dni uplopu. Pracodawca zaplanowal
    mi na ten rok: 22 dni (konkretne terminy w maju i sierpniu). Pozostałe
    4 dni, o ile wiem, zgodnie ostatnimi nowelizacjami kodeksu pracy (nie
    zgłębialem, przyznaję bez bicia ;-) , pozostawiono jako możliwe do
    "awaryjnego" wykorzystania przez mnie w dowolnym, nieplanowanym
    wczesniej terminie (np. dzwonie rano, że dziś nie przychodze do pracy).

    Teraz: chciałbym wziąć w lutym 2 dni urlopu, czyli w terminie generalnie
    wcześniej nie zaplanowanym. Pracodawca ogólnie nie widzi przeszkód, ale
    czy owe 2 dni nie zostaną mi odpisane od tej puli 4 dni "awaryjnego
    wykorzystania"? Osobiscie wolałbym zmniejszyc pulę "planowaną", czyli w
    tym przypadku z 22 na 20 dni, pozostawiajac nadal te 4 dni "awaryjne".

    pozdr

    jjn

  • 2. Data: 2003-01-29 06:57:29
    Temat: Re: Urlop nie calkiem planowany?