  • 1. Data: 2003-01-29 06:46:51
    Temat: Reklamacja
    Od: "levin_a" <l...@w...pl>

    Witam, i z gory przepraszam jezeli temat byl poruszany.

    Sprawa wyglada nastepujaco: moja zona kupla sobie buty (nie nalezaly do
    najtanszych ale to nie ma znaczenia, w opisanej sytuacji chodzi o
    zasade).
    Wszystko bylo ok, ale po ok. 2 mies zaczela pekac skora na gornej czesci
    jednego z butow. Zona zlozyla reklamacje. Po 14 dniach od zlozenia
    reklamacji do domu przyszedl list polecony zawierajacy odpowiedz, ze
    raklamacja nie moze zostac uwzgledniona poniewaz cyt. "Obuwie bylo nie
    prawidlowo i nieprawidlowymi srodkami konserwowane (np. pasta w plynie)"
    Malo mnie krew nie zalala. Odpowiedz ta traktuje raczej jako cos w stylu
    "odwal sie, bo i tak ci reklamacji nie uwzglednimy". Oczywiscie to, ze
    buty nie byly czyszczone pasta w plynie nie ma znaczenia. Podczas zakupu
    butow, moja zona nie zostala poinformowana, ze do czyszczenia tychze
    butow nalezy uzywac np. jedynie slusznej pasty o nazwie np. "jak-
    bedziesz-czyscil-buty-ta-paste-to-reklamacja-bedzie-
    uznana-a-jak-inna-to-
    sie-bujaj".

    Stad moje pytanie, jak mozna dalej dochodzic uwzglednienia reklamacji?
    Bede wdzieczny za kazda informacje.

    thnx. levin_a