  • 1. Data: 2003-01-28 23:35:55
    Temat: czy to jest grozba ???
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    witam :) mam pytanie... :

    "tak Ci sie spodobalo "wojowanie" z Pszczyna...
    nie wazne o czym sie mowi... byle by sie mowilo...
    takim oto sposobem chcesz utrzymac sie na topie ?
    heh.... wiesz.... ja jestem raczej przyjacielsko do wszystkich nastawiony...
    ale swoj honor i dume tez posiadam....
    wiec zastanow sie czy chcesz "konfliktu" ...
    pozdr.
    "
    czy wyzjej wymieniony cytat to jest grozba ??? karana sadownie ?
    wg mnie nie... ale ja niestety wyksztalcenia prawniczego nie mam...

    licze na wasza pomoc.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-28 23:39:40
    Temat: Re: czy to jest grozba ???
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Michal <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > czy wyzjej wymieniony cytat to jest grozba ??? karana sadownie ?
    > wg mnie nie... ale ja niestety wyksztalcenia prawniczego nie mam...

    nie jest.
    freni

  • 3. Data: 2003-01-29 00:14:12
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > nie jest.
    > freni

    dziekuje za szybka odpowiedz... :)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-01-29 08:15:56
    Od: "[ piotr sut ]" <wywal_paragrafy§§piotr23§§@§§tenbit§§.pl>

    'Michal' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b17402$d99$1@korweta.task.gda.pl taką oto treść:

    | czy wyzjej wymieniony cytat to jest grozba ??? karana sadownie ?
    | wg mnie nie... ale ja niestety wyksztalcenia prawniczego nie mam...

    Nie mozna odpowiedziec na twoje pytanie, bo podales za malo danych. W
    szczegolnosci w jakich okolicznosciach zostaly te slowa wypowiedziane
    oraz jaki jest stosunek obu osob.

    ->piotr