  • 1. Data: 2006-03-07 21:46:25
    Temat: Uniewaznienie pelnomocnictwa
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    Witam,

    Jak mozna uniewaznic pelnomocnictwo do reprezentowania
    w sadzie i dysponowania majatkiem?

    Tzn. zaluzmy ze wyznaczylem pelnomocnika ktory moze mnie reprezentowac
    w sadzie (oraz reprezentowac w sprawach mojego majatku),
    bylo to ustalone u notariusza. Pewien czas minal (kilka rozpraw)
    i zdalem sobie sprawe ze osoba ta nie reprezentuje faktycznie
    moich interesow (wrecz dziala, w pewnym sensie, na moja szkode)
    i postanowilem jak najszybciej uniewaznic to pelnomocnictwo.
    Dodam jeszcze ze od miejsca zdarzen (gdzie rozprawy sie tocza)
    jestem oddalony o kilkaset kilometrow, a zalezy mi na jak najszybszym
    przeprowadzeniu sprawy.

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-07 21:52:07
    Temat: Re: Uniewaznienie pelnomocnictwa
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "yig" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jak mozna uniewaznic pelnomocnictwo do reprezentowania
    > w sadzie i dysponowania majatkiem?

    wyslij wypowiedzenie pelnomocnictwa do pelnomocnika i sadu

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-03-07 22:05:47
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    > wyslij wypowiedzenie pelnomocnictwa do pelnomocnika i sadu

    To jeszcze jedno pytanie, z mojej strony:
    Czy to wypowiedzenie rowniez powinno byc spisane u notariusza czy
    wystarczy jedynie w formie zwyklego wypowiedzenia zapisanego
    samodzielnie, w domu ?

    Dziekuje serdecznie za informacje.

  • 4. Data: 2006-03-10 11:40:24
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > To jeszcze jedno pytanie, z mojej strony:
    > Czy to wypowiedzenie rowniez powinno byc spisane u notariusza czy
    > wystarczy jedynie w formie zwyklego wypowiedzenia zapisanego
    > samodzielnie, w domu ?

    Postanowienie Sądu Najwyższego - Izba Cywilna z 1999-06-24, III CZ 50/99

    Teza:

    Takie same rygory jak do udzielenia pełnomocnictwa, stosuje się do jego
    cofnięcia.

    ale przed sadem zastepuje akt notarialny

  • 5. Data: 2006-03-10 11:42:29
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > cofnięcia.
    >

    > ale przed sadem zastepuje akt notarialny

    aha musi byc w obecnosci pelnomocnika

  • 6. Data: 2006-03-10 12:34:39
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl>

    Lookasik pisze:

    > Użytkownik "yig" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Postanowienie Sądu Najwyższego - Izba Cywilna z 1999-06-24, III CZ 50/99

    Mozesz podac adres publikacyjny tego orzeczenia?

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov

  • 7. Data: 2006-03-10 15:43:41
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Mozesz podac adres publikacyjny tego orzeczenia?

    Opubl: Legalis