    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umundurowanie policji
    Date: Sun, 06 Apr 2014 22:48:13 +0200

    W dniu 2014-04-06 20:50, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Trudno się odnieść, ale nowy mundur służbowy wygląda faktycznie trochę, jak
    > dres. Powinien mieć czapkę, ale w pomieszczeniu nie musiał.

    OK.
    Dzisiaj powiedział sąsiadce, żeby przyszła do komisariatu w sprawie
    zalożenia sprawy w sądzie "Słowo za słowo". Myślalam, że padnę ze
    śmiechu jak mi o tym powiedziała.
    Ona ma sa ścianą delikatnie mówiąc agencję towarzyską, ta kawalerka to
    garsoniera tylko do pracy prostytutek. Właściciele-sutenetzy (para,
    obecnie z małym dzieckiem) jest tam kiedy mają pobrać kasę za pracę
    "pań"-koleżanek, nieraz są w czasie pracy (ktoś stoi przy judaszu i
    kapuje kto idzie korytarzem). Potem jest wielka balanga, brzęk szkła
    jakby laboratoryjnego (moze narkotyki), pijaństwo, wydzieranie sie. walenie.

    --
    animka