  • 21. Data: 2005-05-12 00:10:54
    Temat: Re: Umawianie się z kobietą na czacie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Chyba też nie. Nie samo gadanie.

    "Rozmowa o seksie" - usiłowanie popełnienia 'czynu nierządnego'
    ewentualnie prezentowanie pornografii (pisemnie tez można! a jakże! ;) )

  • 22. Data: 2005-05-12 05:55:49
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > wiesz każdy grosz się liczy...
    > ale poważnie - mam numer gościa i mogę się z nim umówić na
    > "wręczenie" - będzie to jak sądzę wyłudzenie, czy policja zajęłaby
    > się tą sprawą i jakiś tajny agent pojechałby ze mną czy oleje sprawę?

    Daj mu te 500. Może ma rodzinę na utrzymaniu i chore dziecko?
    Nie zapomnij nagrać filmu i Waszej rozmowy. Najlepiej nagrywać na dwie
    kamery i mieć paru kolegów, którzy będą wszystko widzieć.

  • 23. Data: 2005-05-12 06:45:01
    Od: "Ola" <o...@n...wp.pl>

    Nikomu nie przyszlo do glowy ze to nie policjant
    Wczorajszego wieczora ogladlam program o pedofilii i o tym jak
    rozprzestrzenia sie przez czat.
    Mowi sie ostatnio sporo o niekompetencji policji w tym temacie.
    Dziennikarze w tym programie zrobili sledzwtwo dziennikarskie posadzili
    przed komputerem kogos kto sie podawal za 14 latka- umowili sie z jakims
    gosciem, ktory namowil do prostytucji tego chlopca
    i zadzwonili na policje z komorki- a tam mila Pani powiedziala, zeby poszli
    na komisariat. Dzinnikarze jej na to, ze sa na miejscu i ze zaraz im facet
    ucieknie, a ona na to pare dyplomatycznych zdan o procedurach.
    Ja sobie cichutko mysle, ze ktos Ci kawal zrobil, albo jakis pomyslowy Polak
    znalazl spoosb na zarabianie pieniedzy. Zignorowalam te pogruszki, albo
    poszlabym na policje.
    Chyba ze to o czym napisales na poczatku nie jest do konca zgodne z prawda
    i Twoim zamiarem nie bylo flirtowanie z dorosla kobieta. Tudziez jesli
    rozmowa dotyczyla czegos zabronionego prawem, umawialiscie sie na sex po
    napadzie na bank itp.

    I na koniec niesmiala i bardzo osobista rada- wylecz sie z czata:)
    Oczywiscie korzystanie z dobrodziejstw rozmow w czasie rzeczywistym z
    nieznajomymi osobami to kwestia gustu, ale o gustach nie wypada dyskutowac.
    Niemniej slysze ostatnio o wielu aferach z czatem zwiaznych. Pod plaszcykiem
    anonimowosci kryja sie ludzie z roznymi zamiarami. To mnie najbardziej
    zaszokowalo: http://serwisy.gazeta.pl/metroon/1,0,2676680.html
    Moze facetowi dokladnie taka przygoda nie grozi (chociaz...),
    Przy duzej ilosci poznanych osob, sznase na to, ze bedziesz wzywany na
    sprawe rozwodowa w charkterze swiadka rosna:) A to tez dosc uciazliwa i malo
    sympatyczna konsekwencja...

    pzdr
    Ola

  • 24. Data: 2005-05-12 07:39:24
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    --=olo=-- napisał(a):

> [...]
    > będzie to jak sądzę wyłudzenie, czy policja zajęłaby się tą sprawą i jakiś
    > tajny agent pojechałby ze mną czy oleje sprawę?

    W zasadzie powinien.
    Dostaniesz znaczone banknoty, albo policjant pojdzie za Ciebie na spotkanie.

    Jezeli to faktycznie policjant to sprawa moze byc powazna, chociaz IMHO bedzie
    to jakis szczyl podajacy sie za policjanta i probujacy skubnac troche kaski.

    W kazdym razie uderzyl bym na policje z tym, a co oni z tym zrobia to juz ich
    sprawa.

  • 25. Data: 2005-05-12 08:12:21
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 08:45:01 +0200, Ola napisał(a):

    > Zignorowalam te pogruszki

    A pojabłka i powiśnie?

    RG

  • 26. Data: 2005-05-12 08:30:34
    Od: Hollow Mind <h...@i...pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 02:10:54 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > "Rozmowa o seksie" - usiłowanie popełnienia 'czynu nierządnego'

    Rozmowa o seksie przez Internet? Może raczej przygotowanie, ale to nie jest
    karalne (poza wyjątkami).

    --
    Pozdr. H.M.

  • 27. Data: 2005-05-12 08:30:40
    Od: Hollow Mind <h...@i...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 23:20:28 +0200, --=olo=-- napisał(a):

    > A można gdzieś w necie KK znaleźć i ściągnąć?

    Lepiej zamiast ustawy poczytaj komentarz do tego kodeksu. Same przepisy dla
    nie-prawnika mogą się czasem wydać niezrozumiałe.

    --
    Pozdr. H.M.

  • 28. Data: 2005-05-12 09:00:48
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Ola" <o...@n...wp.pl> naskrobał/a w

    > Nikomu nie przyszlo do glowy ze to nie policjant

    Wszystkim przyszło do głowy, ze to nie jest policjant.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Podrzuc wlasne marzenia swoim wrogom; moze zgina przy ich realizacji.

  • 29. Data: 2005-05-12 10:36:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Oboje mieli by postępowanie przed sądem dla nieletnich.

    nie rozumiem jednego tylko.
    Prowokacja np programu interwencja, niby malolat 14 letni (ktorym jest 18
    letni chlopak wymalowany na 14 latka, wlasnie czy
    ma znaczenie to co mowil czy fakt rzczywisty - wiek 18 lat???????)
    jasno daje do zrozumienia rozmowcy ze chce sie znim bzykac.
    jest to jakby nie patrzec naklanianie do popelnienia przestepstwa,
    czy nie mozna oskarzyc o to dzienniakrzy? Bo dyby nie oni jest bardzo
    prawdopodobne
    ze taki "zboczeniec" (w cudzyslowie, bo to moze byc dwidziestoparolatek a
    trudno nazwac zboczencem /pedofilem goscia o 10 lat starszego,
    bo takie zwiazki normalnie legalnie fukcjonuja - przesuniete ciut w czasie,
    np 30, 40 lat 20, 30 lat) w ogole by sie na seks nie umowil.
    Tak jak np jakiego 40/50 latka czy kogos kto zmusza do seksu mi nie zal tak
    osobie w wieklu np dwudziestoparu letnia mi jest zal,
    bo robia z niej zwyklego smiecia, a przeciez
    nikogo do niczego nie zmusza. Malo tego jest namawiana przez malolata.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 30. Data: 2005-05-12 13:09:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ola wrote:
    > Nikomu nie przyszlo do glowy ze to nie policjant

    Czytaj uważniej. Przyszło. Paru osobom. M.in. mnie.

    > Wczorajszego wieczora ogladlam program o pedofilii i o tym jak
    > rozprzestrzenia sie przez czat.

    ROTFL

    Choroba tak zakaźna, że przez internet się rozprzestrzenia? ;)

    [ciach]

    > Ja sobie cichutko mysle, ze ktos Ci kawal zrobil, albo jakis pomyslowy Polak
    > znalazl spoosb na zarabianie pieniedzy. Zignorowalam te pogruszki, albo
    > poszlabym na policje.

    CO TAKIEGO byś zignorowała???

    MegaROTFL