    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umawianie się z kobietą na czacie...
    Date: Thu, 12 May 2005 12:36:46 +0200

    news:d5ttiu$dms$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Oboje mieli by postępowanie przed sądem dla nieletnich.

    nie rozumiem jednego tylko.
    Prowokacja np programu interwencja, niby malolat 14 letni (ktorym jest 18
    letni chlopak wymalowany na 14 latka, wlasnie czy
    ma znaczenie to co mowil czy fakt rzczywisty - wiek 18 lat???????)
    jasno daje do zrozumienia rozmowcy ze chce sie znim bzykac.
    jest to jakby nie patrzec naklanianie do popelnienia przestepstwa,
    czy nie mozna oskarzyc o to dzienniakrzy? Bo dyby nie oni jest bardzo
    prawdopodobne
    ze taki "zboczeniec" (w cudzyslowie, bo to moze byc dwidziestoparolatek a
    trudno nazwac zboczencem /pedofilem goscia o 10 lat starszego,
    bo takie zwiazki normalnie legalnie fukcjonuja - przesuniete ciut w czasie,
    np 30, 40 lat 20, 30 lat) w ogole by sie na seks nie umowil.
    Tak jak np jakiego 40/50 latka czy kogos kto zmusza do seksu mi nie zal tak
    osobie w wieklu np dwudziestoparu letnia mi jest zal,
    bo robia z niej zwyklego smiecia, a przeciez
    nikogo do niczego nie zmusza. Malo tego jest namawiana przez malolata.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...