  • 1. Data: 2004-10-19 14:20:24
    Temat: Ubezpieczenie samochodu w PZU i ilosc kluczykow...
    Od: " konus" <k...@W...gazeta.pl>

    Mam problem w ubezpieczeniu jest ze posiadam 2 komplety kluczykow, i teraz
    zastanawiam sie czy te 2 komplety to kluczyk ktorego uzywam i kluczyk
    zapasowy tzn. taki fioletowy, czy 2 komplety czarne????

  • 2. Data: 2004-10-19 14:46:15
    Od: "Viktoria" <d...@p...fm>

    Najlepiej uzgodnić to ze swoim agentem/ ubezpieczycielem z PZU , zeby w
    razie "awarii" nie powiedzieli Ci ze nie dadzą odszkodowania...ja zgubiłam
    kate pojazdu i złożyłam oświadczenie , którego przyjęcie potwierdzili mi w
    PZU, bo inaczej w razie kradzieży nie oddali by mi kasy.
    Pozdr. DM

  • 3. Data: 2004-10-19 17:56:57
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu w PZU i ilosc kluczykow... - anegdota
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

> [...]
    > kate pojazdu i złożyłam oświadczenie , którego przyjęcie potwierdzili mi w
    > PZU, bo inaczej w razie kradzieży nie oddali by mi kasy.

    W ramach anegdoty mogę opowiedzieć, jak będąc w Kaliforni ludzie kazali mi
    wozić papiery zawsze w schwku. Jak się pytam, a co jeśli ukradną auto. Na to
    amerykanie robili tępe oczy i z rozprajającą szczerością pytali: " Jak ci
    ukradną, to po co ci papiery ?"
    O zostawianiu kluczyków na kole czy pod maską już nie wspominam...

    --
    Pozdrawiam,
    Maras

  • 4. Data: 2004-10-20 21:07:02
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl>

    Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ukradną, to po co ci papiery ?"
    > O zostawianiu kluczyków na kole czy pod maską już nie wspominam...

    to samo miałem ostatnio w Grecji :-)
    a dokładnie na Krecie ale tam to wiadomo auto nie wodolot.

    WojtekPL