  • 61. Data: 2017-12-08 00:08:21
    Temat: Re: Uber rozwozi paczki?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Dec 2017 11:53:22 -0800 (PST), Kris napisał(a):
    > Jak nie wiedzą? Cennik to nie tajemnica

    To czemu nie odpowiedza ze zgodnie z cennikiem ?

    > http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_poczte
    x.html

    Za sama ta strone im sie 286 nalezy - poczta jedna, a paczek trudno
    zliczyc - 10 rodzajow ?

    A wszystko po to, zeby klient nie wiedzial za co placi :-)

    J.

  • 62. Data: 2017-12-08 00:26:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tylko, że przedmiotem umowy było dostarczenie paczki i to kosztuje 25 zł.

    To już zależy od tego, jaką usługę wybrałeś.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2017-12-08 08:21:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 22:49:04 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Tylko, że przedmiotem umowy było dostarczenie paczki i to kosztuje 25 zł.

    Udostępnij potwierdzenie nadania- zobaczymy z jakiej usługi skorzystałeś
    Google zeznaje ze pocztex (44zł które zapłaciłeś) wygląda tak:
    http://www.pocztex.pl/jowisz/uploads/2017/06/nalepka
    -adresowa-Pocztex.jpg
    a paczka pocztowa (25zł które uważasz że powinienes zapłacić) wyglada tak:
    http://cennik.poczta-polska.pl/plik,1/8.jpg

  • 64. Data: 2017-12-08 08:24:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Tylko, że przedmiotem umowy było dostarczenie paczki i to kosztuje 25 zł.

    Przy 25zł za paczkę 10kg tez niekorzystnie Twoim mieniem rozporządzili i tez
    powinieneś ich skarżyć bo przecież usługa Poczty Polskiej Kurier48 10,98zł kosztuje;)

  • 65. Data: 2017-12-08 08:28:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 22:51:32 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > I Twoim zdaniem świadczy to o tym, że nie zostali oszukani?

    Moje zdanie się nie liczy ale gdyby to było tak proste że 286par1 kk starczy to po
    kiego jakieś zmiany prawa, projekty prezydenckie dla frankowiczów i reszta tej
    szopki.

  • 66. Data: 2017-12-08 08:33:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 00:07:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > To czemu nie odpowiedza ze zgodnie z cennikiem ?

    > Za sama ta strone im sie 286 nalezy - poczta jedna, a paczek trudno
    > zliczyc - 10 rodzajow ?
    >
    > A wszystko po to, zeby klient nie wiedzial za co placi :-)

    Żeby klient wybór miał a nie tylko ocet na półce;)

    http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/p
    aczki/

    "Poznaj nasze paczki!

    Paczka+

    Przejrzysty cennik - cena już od 8,00 zł
    Gwarantowany termin dostarczenia - w ciągu 2 dni roboczych po nadaniu
    Elektroniczne potwierdzenie doręczenia albo zwrotu przesyłki - wysyłane do nadawcy
    Masa przesyłki w wybranych placówkach do 30 kg
    Szeroki pakiet usług dodatkowych
    Brak ukrytych opłat
    Dowiedz się więcej

    Paczka pocztowa

    Przejrzysty cennik - cena już od 13,00 zł
    Masa do 10 kg
    Priorytetowa albo ekonomiczna - Ty wskazujesz w jakim terminie powinna dotrzeć do
    odbiorcy
    Możliwość zadeklarowania wartości
    Dowiedz się więcej

    Pocztex

    Gwarantowany termin dostarczenia - w następnym dniu roboczym po nadaniu w całym kraju
    Możliwość zlecenia doręczenia do określonej godziny
    Nadanie u kuriera lub w placówce pocztowej
    Wartość do 100 zł - bez dodatkowych opłat
    Ubezpieczenie do 1 000 zł w cenie usługi
    Szeroki pakiet usług dodatkowych
    Dedykowane opakowanie dla przesyłek do 1 kg
    Brak ukrytych opłat/dopłat - za odbiór przesyłki, za doręczenie do osoby prywatnej,
    za doręczenie do mniejszej miejscowości"

  • 67. Data: 2017-12-08 13:32:47
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-12-07, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > I Twoim zdaniem świadczy to o tym, że nie zostali oszukani?

    Przecież nie zostali.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 68. Data: 2017-12-08 16:13:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-12-17 o 08:28, Kris pisze:

    > Moje zdanie się nie liczy ale gdyby to było tak proste że 286par1 kk
    > starczy to po kiego jakieś zmiany prawa, projekty prezydenckie dla
    > frankowiczów i reszta tej szopki.

    Pomyśl, co by było, gdyby przyznano, ze ludzie zostali oszukani.

  • 69. Data: 2017-12-08 16:38:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Pomyśl, co by było, gdyby przyznano, ze ludzie zostali oszukani.

    W ktora strone pomyslec ?
    Ze gdyby tak przyznac, to by banki zbankrutowaly, po nich
    zbankrutowaliby ludzie, firmy i emeryci, a po nich caly kraj ?

    Zabrzmialo jak "gdyby sklep przestal oszukiwac klientow, to by
    zbankrutowal i musielibyscie jezdzic do sklepu na sasiednie osiedle"
    :-)

    J.

  • 70. Data: 2017-12-08 19:45:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-12-17 o 16:38, J.F. pisze:
> [...]
    > Ze gdyby tak przyznac, to by banki zbankrutowaly, po nich
    > zbankrutowaliby ludzie, firmy i emeryci, a po nich caly kraj ?

    Nie do końca oto mi chodziło

    > Zabrzmialo jak "gdyby sklep przestal oszukiwac klientow, to by
    > zbankrutowal i musielibyscie jezdzic do sklepu na sasiednie osiedle" :-)

    Zauważ, że w AMBER GOLD dotyczyło kilku sprawców, a "kopią się" z
    tematem kilka lat. Wiesz ile osób było zamieszanych w kredyty frankowiczów?