  • 1. Data: 2023-11-21 01:40:31
    Temat: USA: 707 lat kalifornijskiego prawa i sprawiedliwości dla pedofila (nie artysty)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/swiat/usa-707-lat-wiezienia-dla-opi
    ekuna-do-dzieci-mezczyzna-skazany-za-wykorzystywanie
    -16-nieletnich-chlopcow-7445749

    Nie mogli do tysiąca lata dociągnąć?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2023-11-21 01:53:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2023 o 01:40, A. Filip pisze:
    > Nie mogli do tysiąca lata dociągnąć?

    Bo oni tam mają inny system, niż u nas. Znaleźli precedens, że za
    wykorzystanie jednego chłopca sąd gdzieś tam skazał na 40 lat. Inny na
    50 lat. Wyszło im średnio m45 lat i pomnożyli przez 16 :-) Miało być
    pewnie 720 lat, ale postanowili złagodzić karę, bo jeden z
    wykorzystanych był zadowolony, a jak nieletni jest zadowolony, to trzeci
    sąd dał tylko 3 lata. Tak się to w Ameryce liczy.

    Wiesz o tym, że on może za kilkanaście lat wyjść? Bo tam co wybory
    Prezydenta, czy Święta Bożego Narodzenia, to w prezencie zmniejsza się
    wyroki?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-11-21 12:16:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Nov 2023 01:40:31 +0100, A. Filip wrote:
    > https://tvn24.pl/swiat/usa-707-lat-wiezienia-dla-opi
    ekuna-do-dzieci-mezczyzna-skazany-za-wykorzystywanie
    -16-nieletnich-chlopcow-7445749

    > Nie mogli do tysiąca lata dociągnąć?

    Sprawiedliwosc musi być. Należało sie 707, to dostał 707.

    przy czym "mężczyzna w niewłaściwy sposób dotykał ich 8-letniego syna,
    nad którym sprawował opiekę".
    Jeśli na tym poprzestawał, to chyba trochę przesadzili z karami.

    Ale z drugiej strony - ileż dzieci bedzie teraz bezpieczniejszych...

    J.