eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)

  • 31. Data: 2017-09-22 20:36:50
    Temat: Re: URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-22 o 18:05, Shrek pisze:

    > Akurat tu lecą sobie obie strony w chuja jak równy z równym.

    Nie. Tutaj leci tylko pani HGW.
    A najprzyjemniejeze nastąpi jak ja skażą a potem będzie kolejna
    rozprawa o niegospodarność czyli wydawanie państwowych pieniędzy
    z kasy miasta na adwokatów dla pani HGW.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2017-09-22 20:49:06
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Nie. Tutaj leci tylko pani HGW.
    > A najprzyjemniejeze nastąpi jak ja skażą a potem będzie kolejna
    > rozprawa o niegospodarność czyli wydawanie państwowych pieniędzy
    > z kasy miasta na adwokatów dla pani HGW.

    A po co tak?

    IMHO Bardziej elegancką metodą będzie uznanie przez Urząd Skarbowy części
    wydatków prawnych ratusza na adwokatów za dochód (korzyść majątkową)
    Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) i przywalenie jej osobiście od tego podatku
    dochodowego do zapłacenia.

    Jak suma będzie "spora+" a uzasadnienie przekonujące i niezbyt naciągane
    dla "przeciętnego wyborcy" to PiS może odnieść polityczne zwycięstwo nad
    PO/HGW nawet jeśli _w końcu_ przegra prawnie. To będzie granie na
    emocjach większość która "za bogata" nie jest.

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2017-09-22 21:14:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-09-17 o 18:12, A. Filip pisze:

    > A napiszesz na jak była właściwa ścieżka odwoławcza _twoim zdaniem_ ?

    Nie, bo bym musiał prześledzić tę ustawę, a mi się nie chce. W każdym
    razie sama zainteresowana miała ją wskazaną w decyzji.

  • 34. Data: 2017-09-22 21:15:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-22 o 20:49, A. Filip pisze:

> [...]
    > PO/HGW nawet jeśli _w końcu_ przegra prawnie. To będzie granie na
    > emocjach większość która "za bogata" nie jest.

    Zwycięstwem (kolejnym) będzie zapuszkowanie pani HGW.
    Dowalenie jej finansowo będzie dodatkową wisienką na torcie.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2017-09-22 21:18:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-09-17 o 17:43, cef pisze:

    > No ale skoro komisja nie istnieje prawnie, to i taka była nałożona grzywna.
    > Jak ja napiszę na newsach, że nakładam grzywnę na kogoś za pisanie
    > głupot w internecie, to nawet jak bym był prokuratorem czy szefem
    > niewiadomoczego,
    > to nikt by przecież nie traktował serio takiego obwieszczenia.

    Mniej więcej taki był tok rozumowania Pani Prezydent o czym piszę od
    samego początku. Komornik uświadomił jej, ze była w błędzie i komisja jest.

    > A jesteś pewny, że tam w ogóle było coś w jakimś prawem przewidzianym
    > trybie?
    > Bo ja myślę, że Jaki ogłosił w czasie obrad, że nakłada grzywnę i nie
    > było żadnych innych kroków (pism, doręczeń itp)

    Nie śledzę tego happening, toteż pewien niczego nie jestem. Ale nie
    widzę powodu, by to się odbywało w inny,niż w normalnym sądzie sposób.
    Przecież ona mogła być po prostu chora. Stąd sąd wysyła zawiadomienie i
    czeka na reakcję - może świadek wyśle usprawiedliwienie.

  • 36. Data: 2017-09-22 21:28:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-09-17 o 20:49, A. Filip pisze:

> [...]
    > wydatków prawnych ratusza na adwokatów za dochód (korzyść majątkową)
    > Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) i przywalenie jej osobiście od tego podatku

    Prędzej kontrola RIO może zarzucić naruszenie dyscypliny budżetowej
    wywalając to z kosztów gminy i żądając zwrotu od samej Pani Prezydent.
    Tyle, ze świadomy rzetelności dziennikarzy powątpiewam, by to wyglądało
    tak, jak piszą.

> [...]
    > PO/HGW nawet jeśli _w końcu_ przegra prawnie. To będzie granie na
    > emocjach większość która "za bogata" nie jest.

    Bardziej eleganckie będzie uznanie, że pieniądze były za porady dla
    Magistratu, zaś prywatnej porady Pani Prezydent udzielono darmo, co jest
    przyjęcie innej korzyści materialnej i powiezienie jej na pospolitej
    korupcji. Bo Magistrat nie może zapłacić za jej prywatną poradę, bo to
    byłaby misja "inposible" dla Skarbnika.

  • 37. Data: 2017-09-22 21:30:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-09-17 o 21:15, RadoslawF pisze:

    > Zwycięstwem (kolejnym) będzie zapuszkowanie pani HGW.
    > Dowalenie jej finansowo będzie dodatkową wisienką na torcie.

    Nie sądzę, by ktoś ją zapuszkował. Bd prowadzić wieczne śledztwo, jak w
    wypadku Kamińskiego - by czasem sąd jej nie uniewinni.

  • 38. Data: 2017-09-22 22:40:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-09-17 o 17:57, A. Filip pisze:

    > "Obywatelka prezydent Warsiawy" się z tobą nie zgadza [1].

    Ma takie prawo. nie ma obowiązku zgadzania się ze mną.

    > Nie sądzę by HGW _za nie swoje pieniądze_ poprzestała na tym że
    > prokuratura odrzuci jej wniosek. Zaskarży decyzję prokuratury do sądu o
    > potem ja obstawiam sprawę karną nie z powództwa prokuratury.

    Bez względu na to, za czyje pieniądze, to w ogóle tu miejsca dla
    prokuratury nie widzę. Wszak grzywnę nałożyła komisja.

  • 39. Data: 2017-09-23 02:11:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Sep 2017 17:22:41 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wezwanie można doręczyć za pośrednictwem zakładu pracy. Wezwania dla
    > policjantów przykłądowo sporadycznie są doręczane do miejsca
    > zamieszkania. Adwokatom doręcza się za pośrednictwem kancelarii.

    No ale adwokat na rozprawie to sluzbowo jest, nie jako osoba prywatna.

    J.

  • 40. Data: 2017-09-23 02:17:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Sep 2017 21:12:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Gdyby wezwanie było w charakterze strony, to ówczas mozna by sie
    > zastanawiać nad tym, ale świadek, to świadek. Czy gdyby wysłano wezwanie
    > do Pani Prezydent, a w miedzy czasie doszło do zmiany na tym stanowisku,
    > to Waszym zdaniem wezwanie byłoby adresowane do nowego prezydenta? Cóż
    > on jako świadek mógłby wnieść?

    Np. moglby powiedziec jakie dokumenty na temat sprawy w urzedzie sa

    J.