  • 1. Data: 2005-07-17 13:41:35
    Temat: URLOP MACIERZYŃSKI
    Od: EWA<E...@W...PL>

    CZY ADOPTUJĄC DZIECKO 1.5 ROCZNE NALEŻY MI SIĘ WOLNE PŁATNE Z TEGO
    TYTUŁU .PRZECZYTAŁAM W PEWNYM ARYKULE ŻE TAK ALE JAKI JEST NA TO
    PARAGRAF

    --
    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-17 15:27:10
    Temat: Re: URLOP MACIERZYŃSKI
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "EWA" <E...@W...PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > PARAGRAF
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Nie wiem co masz na myśli "wolne płatne".
    Jeśli zasiłek macierzyński to wejdż na stronę ZUS i wybierz ŚWIADCZENIA i na
    końcu listy jest o zasiłkach. Niestety tam pisze, że tylko jeśli ktoś bierze
    dziecko do 1 roku to go otrzyma.

  • 3. Data: 2005-07-17 23:09:37
    Od: "dan" <j...@p...fm>

> [...]
    > CZY ADOPTUJĄC DZIECKO 1.5 ROCZNE NALEŻY MI SIĘ WOLNE PŁATNE Z TEGO
    > TYTUŁU .PRZECZYTAŁAM W PEWNYM ARYKULE ŻE TAK ALE JAKI JEST NA TO

    Nie. Dziecko musialoby miec mniej niz rok.

    Dan

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1