  • 1. Data: 2005-07-17 15:44:57
    Temat: Sfałszowanie podpisu i kwoty na umowie
    Od: "K...@w...pl" <l...@o...pl>

    Cztery lata temu mój znajomy kupił od mojej teściowej samochód.Zapłacił za niego
    określona kwotę.Przez przypadek, parę dni temu wpadła nam w ręce umowa na tę samą
    transakcję, na której sfałszowano podpis sprzedającego i podniesiono rzeczywistą
    wartość o 1.500 zł.Podejrzewam ,że chodziło o sprawę z US aby nie było podejrzenia o

    zaniżenie . Fałszerstwo jest pewne,o tym fakcie jeszcze nie rozmawiałem z tym
    "znajomym".On tez nie wie że posiadam ten dokument.
    Teściowa od 2 lat niestety nie żyje.Babrać się w tej sprawie,czy zostawić w spokoju?

    Kasia

  • 2. Data: 2005-07-17 16:27:57
    Temat: Re: Sfałszowanie podpisu i kwoty na umowie
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

> [...]
    Teściowa od 2 lat niestety nie żyje.Babrać się w tej sprawie,czy zostawić w

    Ty nic nie straciłaś ani teściowa.
    Rozbełtując to szambo stworzysz sobie wroga , zszargasz sobie ty opinię
    a sprawa jeśli zostanie przyjęta to napewno będzie umożona.
    Odpuść .

  • 3. Data: 2005-07-17 17:00:44
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > a sprawa jeśli zostanie przyjęta to napewno będzie umożona.
    > Odpuść .

    Umorzona.
    Odpóść ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-07-17 18:09:58
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    Widać,że niania upuściła cię na główkę ze schodów bo masz kompleksy !!!
    Widać ,że cierpisz .

  • 5. Data: 2005-07-17 18:17:00
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Widać ,że cierpisz .

    Kruca fuks ... wizjoner ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-07-17 18:45:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "K...@w...pl" <l...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:33d9.00000179.42da7cf8@newsgate.onet.pl...

    Od strony prawnej popełniono przestępstwo. Nie wiem w jakim celu. Jeśli
    by Urząd Skarbowy stwierdził, że samochód za tanio został kupiony, to by
    po prostu zażądał opłaty od wyższej kwoty i tyle. Tak więc nie
    podejrzewam, by taki cel sprawcy przyświecał. Różnica rzędu 1.500 zł
    raczej pranie brudnych pieniędzy wyklucza. Skąd wiadomo, że podpis
    sfałszowano? Może teściowa nie chciała się przyznać, ile za samochód
    dostała?

  • 7. Data: 2005-07-17 19:01:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > Od strony prawnej popełniono przestępstwo. Nie wiem w jakim celu.

    Może gość chciał sobie powiększyć wartość kosztów, aby płacić mniejszy
    podatek, jeśli ma firmę, albo sprzedał auto za wyższą kwotę.

  • 8. Data: 2005-07-18 08:24:15
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    bubu napisał(a):

    > Widać,że niania upuściła cię na główkę ze schodów bo masz kompleksy !!!
    > Widać ,że cierpisz .

    jak tu nie cierpiec, skoro takie bledy, ze az kluje w oczy

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]