  • 11. Data: 2005-10-05 21:50:51
    Temat: Re: UPC chce ode mnie wyłudzić 50 zł!
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    scream wrote:
    > Po pierwsze - logiczne, że nie będą chcieli gadać z klientem, który ma u
    > nich zaległości w płatnościach.

    Niechcenie gadać jest jak najbardziej z korzyścią dla Ciebie. Jak nie
    odpowiedzą na reklamację w terminie, to domniemuje się uznanie reklamacji.

    > Po drugie - będzie to zawsze dla nich
    > argument.

    Argument? Skoro mają jakoby nie chcieć gadać, to jak użyją argumentu? ;)

    > Po trzecie - z praktyki reklamacyjnej np. w TPSA.

    To, że TPSA nagminnie łamie prawo jest powszechnie wiadome. Ale co to ma
    wspólnego z UPC.

    Zresztą zajrzyj do trybu reklamacji w umowie/regulaminie UPC.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 12. Data: 2005-10-05 22:47:38
    Od: Snoopy <s...@o...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Nie, to była reklama Federacji Konsumentów :) Reszta się zgadza.

    No wlasnie... UOKiK nie zajmuje sie pojedynczymi przypadkami ;)

    --
    Grzesiek --> www.oldtimerfiat.club.prv.pl <--
    GG: 458449 ----> www.funnyfox.org <----

  • 13. Data: 2005-10-06 16:06:49
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <68k4c3paqxtd$.1t8gmjcwhonkn$.dlg@40tude.net>, Artur Ch. wrote:

    > Ot tak - bez reklamacji?

    No poniekąd faks był reklamacją.

    > Fajnie masz z Aster ;)

    Tak się ma, jak się sobie ich wychowa:)

    > Raczej nie bardzo zgodne z logiką.
    > Kwotę która reklamujesz - *można* ewentualnie odliczyć od faktury ale
    > resztę - należność nie podlegającą reklamacji należy wpłacić w terminie.

    Ale ja nie reklamowałam, ja prosiłam o przysłanie faktury
    korygującej:)

    Renata

  • 14. Data: 2005-10-06 16:09:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <di1c2q$tdt$1@news2.onet>, scream wrote:

    > Po pierwsze - logiczne, że nie będą chcieli gadać z klientem, który ma u
    > nich zaległości w płatnościach.

    Co to znaczy nie będą chcieli gadać? Nie chcieć to sobie mogą gadać z
    ciotką, a nie z klientem, który składa reklamacje i w określonym
    prawem terminie trzeba na nią odpowiedzieć.

    >Po drugie - będzie to zawsze dla nich argument.

    Jaki argument? Za czym, czy przeciw czemu?

    >Po trzecie - z praktyki reklamacyjnej np. w TPSA.

    A próbowałeś inaczej: najpierw rozpatrzenie reklamacji, a potem
    pieniążki?

    Renata