  • 1. Data: 2005-10-05 13:27:05
    Temat: pogryzienie przez psa
    Od: "adas" <p...@t...pl>

    Witam, jakis czas temu mojege kolege pogryzl moj pies.

    W 3 osoby siedzielismy pijac piwo na ogrodku, gdy moj "madry" pies, wyszedl
    z domu, otwierajac sobie drzwi zamkniete na klamke.

    Wyszedl i zaatakowal akurat jego, pogryzl go troche.

    Co dziwne, po 2 tygodniach widzialem go jak prowadzil auto, chodzil do pracy
    (lewej).

    miesiac-poltora zlozyl wniosek na policje o odszkodowanie itp.

    Chcialbym zapytac co moze mi grozic? narazie zostalem wezwany jako swiadek,
    przesluchujacy mnie, bardzo wyraznie zasugerowal abym dal mu odszkodowanie
    itp.

    Prosze o odpowiedz jesli jest mozliwa.

    pozdrawiam
    ts

  • 2. Data: 2005-10-05 13:31:13
    Temat: Re: pogryzienie przez psa
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik adas pisze:

> [...]
    > przesluchujacy mnie, bardzo wyraznie zasugerowal abym dal mu odszkodowanie
    I na Twoim miejscu dogadałbym się z poszkodowanym co do możliwości
    ugodowego zakończenia sprawy.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 3. Data: 2005-10-05 13:33:28
    Od: "adas" <p...@t...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ugodowego zakończenia sprawy.
    >
    > --
    > "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">

    Witaj

    mozliwosc wyroku w zawieszeniu ?
    bodajrze 2,6 miesiecy... fakt, ze za kratki sie nie pojdzie,ale papiery
    zapaprze...
    ?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-10-05 14:05:41
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "adas" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > miesiac-poltora zlozyl wniosek na policje o odszkodowanie itp.

    dużo chce tego zadośćuczynienia, że zastanawiasz się czy nie lepiej dostać
    wyrok w sądzie?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-10-05 18:55:06
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 5 paź o godzinie 16:05, na pl.soc.prawo, gg napisał(a):

    > dużo chce tego zadośćuczynienia, że zastanawiasz się czy nie lepiej dostać
    > wyrok w sądzie?

    Po czym wnosisz że pogryziony żąda/ł zadośćuczynienia/odszkodowania?
    Z postu wynika że to policjant sugerował dogadanie się z "pogryzionym".

    Do pytającego:
    - jakie dowody ma/przedstawił ten "pogryziony" że to akurat Twój pies, w
    danym dniu pogryzł go?
    Obdukcja lekarska? Z jaką datą?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2005-10-05 20:28:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adas wrote:

> [...]
    > przesluchujacy mnie, bardzo wyraznie zasugerowal abym dal mu odszkodowanie

    Daj mu odszkodowanie.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 7. Data: 2005-10-07 21:39:13
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    adas napisał(a):
> [...]
    > przesluchujacy mnie, bardzo wyraznie zasugerowal abym dal mu odszkodowanie

    600 złotych grzywny

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 8. Data: 2005-10-08 02:24:50
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    adas <di0ks4$se4$1@nemesis.news.tpi.pl> Wednesday 05 of October 2005 15:33

    > mozliwosc wyroku w zawieszeniu ?
    > bodajrze 2,6 miesiecy... fakt, ze za kratki sie nie pojdzie,ale papiery
    > zapaprze..

    A jakby to Ciebie pogryzł pies kolegki - nie chciałbyś odszkodowania?
    Ma kolega rację? No to nie bądź cham tylko zapłać co mu należne.

    --
    Rafał Maj