  • 1. Data: 2010-11-03 09:06:42
    Temat: Troche [OT] Ranni policjanci - statystyki
    Od: GB <g...@o...pl>

    Witam,

    Skąd można wziąć statystyki na temat:
    - rannych, zabitych, agresywnych zachowań wobec policjantów na danym
    obszarze?

    Interesuje mnie konkretnie Kraków.

    Dziękuję.

    GB

  • 2. Data: 2010-11-03 09:51:36
    Temat: Re: Troche [OT] Ranni policjanci - statystyki
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 03-11-2010 10:06, GB pisze:
    > Witam,
    >
    > Skąd można wziąć statystyki na temat:
    > - rannych, zabitych, agresywnych zachowań wobec policjantów na danym
    > obszarze?
    >
    > Interesuje mnie konkretnie Kraków.

    Ja bym zaczął od Policji - komendy wojewódzkiej albo miejskiej. Jest tam
    sympatyczny rzecznik prasowy, może pomoże.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-11-03 19:27:48
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    A może podasz dane ilu ranili i ilu zabili policjanci, do ilu stszelali, i
    ilu siedziało za to ?
    Ilu w tym było umundurowanyh?
    Ile naboi zużyli stszelając do ludzi ,
    i rozliczając to jako zabicie śmiertelnie potrąconego pszez auto psa?

    Do mnie stszelali, ___na terenie sądu___,
    i pszy mnie była rozmowa o rozliczaniu naboi w ten sposub.