  • 1. Data: 2010-11-02 19:15:44
    Temat: E-sąd
    Od: Bwa <b...@g...com>

    Witam,

    mam pytanie do grupowiczów, którzy przebyli cały "proces " w e-sądzie.
    Na dzień dzisiejszy mam nakaz zapłaty z datą 10.09.2010, doręczenie
    20.09.2010r.
    Potem w sprawie nie działo się nic. 20.10.2010r wysłałem wniosek o
    nadanie klauzuli wykonalności i od tej pory cisza. Ile to może jeszcze
    potrwać?

    pozdrawiam
    Bwa

  • 2. Data: 2010-11-02 19:56:48
    Temat: Re: E-sąd
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 20:15, Bwa pisze:
> [...]
    > Potem w sprawie nie działo się nic. 20.10.2010r wysłałem wniosek o
    > nadanie klauzuli wykonalności i od tej pory cisza. Ile to może jeszcze

    W sadzie sprawy potrafia toczyc sie kilka lat !

  • 3. Data: 2010-11-02 21:01:38
    Temat: Re: E-sad
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <fe82a5f3-619f-4140-aa31-
    8cdd6316ea9b@y23g2000yqd.googlegroups.com>, b...@g...com says...>
    > Witam,
    >
    > mam pytanie do grupowiczów, którzy przebyli caly "proces " w e-sadzie.
    > Na dzien dzisiejszy mam nakaz zaplaty z data 10.09.2010, doreczenie
    > 20.09.2010r.
    > Potem w sprawie nie dzialo sie nic. 20.10.2010r wyslalem wniosek o
    > nadanie klauzuli wykonalnosci i od tej pory cisza. Ile to moze jeszcze
    > potrwac?
    >
    > pozdrawiam
    > Bwa

    Klauzule dostaniesz z automatu, w ok. 45-60 dni po dor?czeniu nakazu,
    je?li oczywi?cie pozwany nie z?o?y skutecznie sprzeciwu.

  • 4. Data: 2010-11-02 21:05:20
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 22:01, Leszek pisze:
> [...]
    >
    > Klauzule dostaniesz z automatu, w ok. 45-60 dni po dor?czeniu nakazu,
    > je?li oczywi?cie pozwany nie z?o?y skutecznie sprzeciwu.

    No wlasnie

    :):)

  • 5. Data: 2010-11-03 07:00:38
    Od: Bwa <b...@g...com>

    On 2 Lis, 22:01, Leszek <r...@p...nospam.pl> wrote:

    > Klauzule dostaniesz z automatu, w ok. 45-60 dni po dor?czeniu nakazu,
    > je?li oczywi?cie pozwany nie z?o?y skutecznie sprzeciwu.

    Dzięki,

    mam nadzieję, że mój wniosek o nadanie klauzuli nie przedłuży sprawy
    bardziej niż to potrzebne :)

    pozdrawiam
    Bwa