  • 71. Data: 2021-08-10 18:16:51
    Temat: Re: Ten pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 Aug 2021 16:26:46 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Myślę, że taki wniosek dowodowy by przeszedł. Tyle, że pewnie niewiele
    > by z tego wynikło w praktyce. Sekcja zwłok nie podlega na tym, że się
    > ustala przyczynę zgonu oglądając zwłoki. To masa badań dodatkowych
    > robionych w wielu instytucjach. Ale jakby ktoś chciał jeździć - nie ma
    > problemu.

    A tu jak na zamowienie masz odpowiedz

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,274
    34628,sa-wyniki-sekcji-zwlok-34-lataka-z-lubina-prok
    uratura-nie-ujawnia.html

    "Rodzina zmarłego mężczyzny już wcześniej informowała, że chciała
    zobaczyć jego ciało, jednak zostało im to uniemożliwione.
    Matka 34-latka z Lubina: "Chciałam zobaczyć ciało syna, prokurator
    zapytał: po co?"

    J.

  • 72. Data: 2021-08-10 18:21:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 16:02:40 +0200, nadir wrote:

    > Robert Ty na prawdę wierzysz w to co piszesz? Radiowozy pod
    > szpitalami/SOR-ami nie wystają po kilka godzin w oczekiwaniu na swoją
    > kolejkę. Dla zwykłych pacjentów są za to porobione płatne parkingi.
    > I piszę to nie jako pacjent, ale jako były pracownik szpitala.

    Jako pacjent moge tylko potwierdzic te platne parkingi.

    Policja ... podjezdza chyba droga dla karetek, bo inaczej musialby
    zaplacic :-)

    Kolejki na SOR we Wroclawiu ... dluzszy temat, nawet trudno mowic o
    kolejce. Triage niby obowiazuje..

    J.

  • 73. Data: 2021-08-10 18:27:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 16:02, nadir pisze:

> [...]
    > kolejkę. Dla zwykłych pacjentów są za to porobione płatne parkingi.
    > I piszę to nie jako pacjent, ale jako były pracownik szpitala.

    Robert żyje we własnym świecie. Twierdzi że policja przysyła technika do
    kradzieży za 200PLN. I mówi to jako policjant;)

    --
    Shrek

  • 74. Data: 2021-08-10 18:28:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 16:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spytać, czy prokurator ma na stole bezpośredni telefon z lokalną
    > aktualną kanapą, jak to było za PZPR.

    Nawet jak nie ma, to generalny dostanie telefon na biurko i na komórkę
    jak potrzeba.

    --
    Shrek

  • 75. Data: 2021-08-10 18:30:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 18:27:11 +0200, Shrek wrote:

    > Robert żyje we własnym świecie. Twierdzi że policja przysyła technika do
    > kradzieży za 200PLN. I mówi to jako policjant;)

    Ale ja potwierdzam.
    Tyle ze to byla kradziez z wlamaniem, wartosc ... blizej nieznana,
    a sprawcy ujeci na goracym uczynku, wiec moze warto bylo przyslac -
    statystyki sie polepsza :)

    J.

  • 76. Data: 2021-08-10 18:31:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 06:40, A. Filip pisze:

    > W przejrzałych demokracjach minister od lotu w którym ginie prezydent
    > trwa na stołu na którym "może tuszować" pół roku po zdarzeniu?

    Z tym, że to nie on ten lot organizował;)

    > W normalnych demokracjach min. Klich (PO) podałby się do dymisji
    > przyjętej przez premiera Tuska (PO) góra dzień lub dwa po
    > czy byłby winny czy nie bo

    Oddał się do dyspozycji premiera - tak - tak by było w dojrzałej
    demokracji. Został zdemisjonowany - niekonieczie. Został czasowo
    odsunięty na bezpiecznbą odległoś - zapewne.

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2021-08-10 18:32:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 09:03, J.F pisze:

    > A tutki stale lataly ... w koncu i Tusk nimi latal, i sam Klich pewnie
    > tez ...

    Tutki niczemu nie były winne a debeściarstwo i "kto jest zwierzchnikiem
    pilota?"

    --
    Shrek

  • 78. Data: 2021-08-10 18:34:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 16:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zacznijmy od tego, jak bardzo z policją związani są przestępcy i vice
    > versa.
    > Te środowiska są nie tylko od siebie zależne, ale wręcz się przenikają
    > (dlaczego to zapytaj kryminologa - pewnie niczego innego nie umieją).

    Od zawsze cpisałem, że dla policjanta nie problemem są przestępcy, bo ci
    byli są i będą ale obywatel który tego nie rozumie i domaga się, żeby
    policjant dupę ruszył.

    > Byłoby to samo.

    Dlatego powinien ich nadzorować ktoś spoza układu.

    --
    Shrek

  • 79. Data: 2021-08-10 18:43:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 18:30, J.F pisze:

    > Ale ja potwierdzam.
    > Tyle ze to byla kradziez z wlamaniem, wartosc ... blizej nieznana,
    > a sprawcy ujeci na goracym uczynku, wiec moze warto bylo przyslac -
    > statystyki sie polepsza :)

    Czyli potwierdzasz, ale co innego:P

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2021-08-10 19:15:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I wtedy można zadzwonić np. do PO-wskiego szefa NIK o ustawienie konkursu o pracę ;-)

    -----