  • 1. Data: 2002-07-31 15:32:29
    Temat: Telefon
    Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA>

    Chcialem sie zapisac do pewnej duzej zagranicznej wypozyczalni kaset
    video, i plyt dvd. Przy zapisie poproszono mnie o numer telefonu, a ze
    telefon podaje tylko wybranym i nie mialem zamiaru podawac go tejze
    firmie, poinformowano mnie ze nie moge sie zapisac, pytajac dlaczego, z
    wypowiedzi pracownicy zrozumialem iz ma im to sluzyc do wyegzekwowywania
    wypozyczonych i nieoodanych kaset i plyt.
    Abstrahujac juz od tego ze jest to smieszne, czy mozliwa jest taka
    dyskryminacja...? masz telefon, mozesz sie zapisac, nie masz won nam stad.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

  • 2. Data: 2002-07-31 16:54:22
    Temat: Re: Telefon
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

  • 3. Data: 2002-07-31 21:16:00
    Od: "Mirella" <m...@r...pl>

    to rzeczywiscie smieszne:-))

    -- Mirella

  • 4. Data: 2002-08-01 18:45:36
    Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA>

    W artykule Mirella napisal(a):

    > to rzeczywiscie smieszne:-))

    ale prawdziwe

  • 5. Data: 2002-08-03 16:10:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    s...@i...pl (Sebastian D-D) popełnił 31 lip 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:003c01c238ae$5968caa0$0c00a8c0@euronet.net.pl:

    Hm... czyzbyś twierdził że właścicielowi w jedo "świetej własności
    prywatnej" sklepie wolno realizować wywieszony regulamin:
    czarnych, żydów, krótkoostrzyżonych blondynów - nie obsługujemy
    dla wdów z 3 dzieci ceny o 50% większe
    klienci, którym zostanie udowodnione, że NIE głosowali na SLD zostaną
    obciązeni opłatą za obsługe w wysokości 40.49zł
    pozdro
    poreba