  • 11. Data: 2013-11-03 19:37:22
    Temat: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 19:29:35 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

    > Nie. To przykład że nawet z ochłapów nie odprowadza podatku.

    Wałęsa miał 23 tys(mam 10zł).
    Kupił reklame(kupiłem gówno w złotym papierku)
    Zwrócili mu za reklamę(oddałem gówno w zlotym papierku)
    Wałęsa ma nadal 23tys(mam nadal 10zł)

  • 12. Data: 2013-11-03 19:38:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=KIidw6FB9oo

  • 13. Data: 2013-11-03 19:39:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-03 19:31, Kris pisze:
    > Zapłacił(swoją kasą)-Zwrócili(jemu, jego kasę). Gdzie tu widzisz darowiznę?

    Jak bardzo sfrustrowanym/nieszczęśliwym człowiekiem trzeba być żeby
    takie bzdury czytać i w nie jeszcze się angażować?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 14. Data: 2013-11-03 19:41:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-03 19:31, Użytkownik Kris napisał:
    > Zapłacił(swoją kasą)-Zwrócili(jemu, jego kasę). Gdzie tu widzisz darowiznę?

    Darmowa emisja reklamy wartej 23tyś PLN.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-11-03 20:01:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    > te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna, od której Wałęsa
    > winien zapłacić podatek? Otóż ten problem bardzo sprytnie rozwiązano...

    alesie-23-tys-zl.htm

    to nie o to poszło.
    Poszlo o ambicje.
    Chodziło o to jak miec przeprosiny od wyszkowskiego, tak zeby nie trzeba
    było wydawac z wlasnej kieszeni bo wiadomo, ze wyszkowski za to nie
    zapłaci, a ściąganie tej należnosci od niego bylo "passe" bo zle
    wygladało medialnie. Bogaty wałesa zdziera od biednego wyszkowskiego.

    Wiec, zeby formalnie to załatwić, najpierw wałesa zapłacił, potem
    zareklamował wadliwe wykonanie, a firma sie do błedu przyznała i
    wpłaconą kwotę zwróciła.
    Widac wałesa ma niezłe plecy w tvn.

    Niczego sie nie da przyczepic.

    Dziennikarzyna, który to pisał pojęcia nie ma o co biega i wymyśla
    jakieś pierdoły o podatku, bo nic mądrzejszego mu do głowy nie przyszło.
    Cienizna.

  • 16. Data: 2013-11-03 20:58:56
    Od: z <...@...pl>

    > Zapłacił(swoją kasą)-Zwrócili(jemu, jego kasę). Gdzie tu widzisz darowiznę?

    A Wincenty tylko się patrzy i uśmiecha pobłażliwie. :-)
    Jak bardzo trzeba mieć wyprany mózg żeby: "Nic się nie stało POlacy nic
    się ie stało..."

  • 17. Data: 2013-11-03 21:08:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-03 20:01, witek pisze:
    > Niczego sie nie da przyczepic.

    Nawet pomijając aspekty moralne to chciałbym żeby skarbówka zadziałała i
    w tym przypadku "normalnie". To znaczy jednak przyczepiła się tak samo
    jak przyczepia się do innych normalnych zachowań normalnych ludzi.
    Zdajesz sobie sprawę jak w taki sposób można pogłębić dziurę budżetową? :-)

  • 18. Data: 2013-11-03 21:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie. To przykład że nawet z ochłapów nie odprowadza podatku.

    Aha, a animka sugerowała ze to wielka afera z udziałem TVN...
    Strasznie...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 19. Data: 2013-11-03 22:05:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 19:39:15 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45
    > Jak bardzo sfrustrowanym/nieszczęśliwym człowiekiem trzeba być żeby
    >
    > takie bzdury czytać i w nie jeszcze się angażować?
    Co Ciebie trzyma w tym kraju?

  • 20. Data: 2013-11-03 23:46:30
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-11-03 19:31, Kris wrote:
    > Zapłacił(swoją kasą)-Zwrócili(jemu, jego kasę). Gdzie tu widzisz darowiznę?

    Co trzeba mieć w głowie, zeby tego nie zrozumiec i jeszcze to publicznie
    oznajmiać?! -darowizna tu polega na tym, że TVN wyemitowala pełną
    reklamę Bolka, wartości ponad 23 tys zł, o tresci i w formie dokładnie
    takiej, jaką on sobie zażyczył. Tyle, że (podobno?) kilkanaście sekund
    później, niż w umowie zapisano.
    Zeby z góry uprzedzic ewentualną polemikę, -jesli kupisz sobie np.
    samochód wartości 23 tys zł i zareklamujesz to, że malutki wewnętrzny
    przycisk w kabinie jest nieco innego koloru niż w prospekcie, to czy
    sklep powinien zwrócić ci wtedy w wyniku takiej reklamacji całą
    zapłaconą kwotę i pozwolić za darmo zatrzymac tenże samochód, a czy
    jesli to zrobi, czy będzie podstawa do uznania, że w istocie podarował
    ci ten samochód?