  • 1. Data: 2013-11-01 09:38:51
    Temat: sprawa z powództwa cywilnego - gdzie ??
    Od: Olga <o...@o...eu>

    Gdzie sie odbywa sprawa z powodztwa cywilnego ??
    W miescie pozwanego czy pozywającego ??

  • 2. Data: 2013-11-01 12:21:27
    Temat: Re: sprawa z powództwa cywilnego - gdzie ??
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Olga" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Gdzie sie odbywa sprawa z powodztwa cywilnego ??
    > W miescie pozwanego czy pozywającego ??

    pozywajacego, chyba ze chcesz inaczej to tez mozna

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 3. Data: 2013-11-01 14:57:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-01 12:21, HANA pisze:
    > Użytkownik "Olga" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
    >

    > pozywajacego, chyba ze chcesz inaczej to tez mozna

    Pozywanego, chyba że chcesz inaczej, to czasem też można.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-11-01 19:56:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Pozywanego, chyba że chcesz inaczej, to czasem też można.

    Przy czym nie jest to pełna odpowiedzią, bo bywają wyjątki.

  • 5. Data: 2013-11-03 07:49:53
    Temat: Re: sprawa z pow?dztwa cywilnego - gdzie ??
    Od: Olga <o...@o...eu>

    No to w koncu jak z tym jest ??? Ktoś mnie pozywa w Warszawie a jestem z
    Gdańska. Czy sprawe mam u siebie czy musze jechać do Warszawy ??

  • 6. Data: 2013-11-03 08:00:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-03 07:49, Olga pisze:
    > No to w koncu jak z tym jest ??? Ktoś mnie pozywa w Warszawie a jestem z
    > Gdańska. Czy sprawe mam u siebie czy musze jechać do Warszawy ??

    Poczytaj w kpc o właściwości sądu.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-11-04 08:22:47
    Od: Olga <o...@o...eu>

    W dniu 2013-11-03 08:00, Liwiusz pisze:

    > Poczytaj w kpc o właściwości sądu.

    No to nie możesz mi odpowiedziec ??

  • 8. Data: 2013-11-04 08:30:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-04 08:22, Olga pisze:

    > No to nie możesz mi odpowiedziec ??

    Nie. Jak nie umiesz przeczytać kilku prostych przepisów, to nie będę
    rzucał pereł przed wieprze. Idź do prawnika i on ci za 100zł przeczyta.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-11-04 15:46:58
    Od: Olga <o...@o...eu>

    > Nie. Jak nie umiesz przeczytać kilku prostych przepisów, to nie będę
    > rzucał pereł przed wieprze. Idź do prawnika i on ci za 100zł przeczyta.

    To spierdalaj

  • 10. Data: 2013-11-04 16:42:13
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-04 15:46, Olga pisze:

    > To spierdalaj

    No i wszystko jasne. :) Liwiusz Cię wyczuł. Piąteczka! (dla Liwiusza,
    oczywiście.)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.