  • 1. Data: 2013-11-01 19:59:01
    Temat: były pracodawca udziela informacji bez mojej zgody
    Od: andromeda <j...@e...com.pl>

    Dowiedziałem się że były Pracodawca udziela informacji na mój temat
    ewentualnemu przeszłemu Pracodawcy. Pracę mam ale szukam czegoś bardziej
    płatnego. W środowisku z mojego zawodu tego rodzaju informacje bardzo
    szybko docierają do poszkodowanego, Nie chciałbym ujawniać źródła
    informacji.

    Co mogę w tej sprawie zrobić ?

    Sprawa się dopiero rozwija, pomysły moje są następujące:
    1) Zadzwonić do byłego pracodawcy i podając się jako inny Pracodawca
    poprosić o referencje na mój temat.
    2) z nagraną rozmową udać się np.
    -do Prokuratury
    -do poczytnej Gazety
    -do Państwowej Inspekcji Pracy

    Chodzi mi o skuteczną i bezwzględną obronę oraz ewentualną naprawę szkody
    jeżeli taka wystąpiła.

    Co radzicie ?

    _________________________
    Pozdrawiam
    http://a-bog.info.tm

  • 2. Data: 2013-11-01 20:04:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-01 19:59, andromeda pisze:
    > Co radzicie ?

    Dopóki nie będziesz miał zabezpieczonego powództwa w postaci zakazu
    wypowiadania się pracodawcy na temat swojej osoby, to możesz mu skoczyć.

    Tak więc najpierw udaj się do prawnika i zapłać mu za wystosowanie
    odpowiedniego wniosku o zabezpieczenie do sądu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-11-01 20:08:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "andromeda" napisał w wiadomości grup
    > Co mogę w tej sprawie zrobić ?

    Jeżeli mówi prawdę o tym, że przyszedłeś pijany, całymi dniami nic nie robiłeś
    itp. to nic nie możesz zrobić. Co innego, gdyby kłamał.

  • 4. Data: 2013-11-01 20:09:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    andromeda wrote:
> [...]
    > -do Państwowej Inspekcji Pracy
    >
    > Chodzi mi o skuteczną i bezwzględną obronę oraz ewentualną naprawę szkody

    a wyjasnij mi dlaczego nie mógłby tego robić.

  • 5. Data: 2013-11-01 20:13:42
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > Dowiedziałem się że były Pracodawca udziela informacji na mój temat
    > Chodzi mi o skuteczną i bezwzględną obronę oraz ewentualną naprawę szkody
    Pomijając sytuacje "pomówień" i "obrazy czci i uczuć religijnych" (były
    pracodawca nie dorabia ci rogów "taki Kowalski to tu robił, złodziej to
    i pijak, a w ogóle to on żydem jest i masonem, i pewnie jeszcze
    pedofilem") oraz ochrony danych osobowych (były pracodawca raczej nie
    podaje "taki Kowalski u nas pracował, mieszka na Warszawskiej 123m4,
    wiek 35lat, stanu wolnego")- skąd wnioskujesz, że jest jakiś ogólny
    zakaz rozmawiania o osobie trzeciej?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2013-11-01 22:07:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "andromeda" <j...@e...com.pl> wrote in message
    > Dowiedziałem się że były Pracodawca udziela informacji na mój temat
    > ewentualnemu przeszłemu Pracodawcy.

    to sie nazywa referencje ;)

    > Co mogę w tej sprawie zrobić ?

    jezeli nie klamie i nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych
    to w zasadzie nic, tak samo jak on nie moze nic zrobic kiedy ty
    rozmawiasz z jego potencjalnymi pracownikami na jego temat

    --
    http://db.org.pl/

  • 7. Data: 2013-11-02 06:40:08
    Od: andromeda <j...@e...com.pl>

    Dnia Fri, 01 Nov 2013 21:07:49 +0000, m4rkiz napisał(a):

    > to sie nazywa referencje ;)

    > jezeli nie klamie i nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych to w
    > zasadzie nic,

    Ja się nie zgadzam z treścią tych referencji, a więc kłamie.

    Temu Pracodawcy nie udzielałem pozwolenia na udzielanie tego rodzaju
    informacji.

    > tak samo jak on nie moze nic zrobic kiedy ty rozmawiasz z
    > jego potencjalnymi pracownikami na jego temat

    Czyli nagranie rozmowy i na youtube, albo nagranie mojej opinii i na
    youtube.

    _________________________
    Pozdrawiam
    http://a-bog.info.tm

  • 8. Data: 2013-11-02 08:05:34
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-02 06:40, andromeda pisze:

    > Ja się nie zgadzam z treścią tych referencji, a więc kłamie.

    Bardzo ciekawa logika. :)

    > Temu Pracodawcy nie udzielałem pozwolenia na udzielanie tego rodzaju
    > informacji.

    Nie jest wymagana Twoja zgoda na udzielanie przez kogokolwiek informacji
    o faktach bądź na wyrażanie jego opinii.

    Trudno Ci byłoby udowodnić, ze ktoś kłamie, jeśli wyraża *SWOJĄ* opinię
    o Tobie jako pracowniku, bądź o czym/kimkolwiek, ale ciągle jako swoją
    opinię. Przecież on wyraża *PRAWDZIWĄ* swoją opinię.

    > Czyli nagranie rozmowy i na youtube, albo nagranie mojej opinii i na
    > youtube.

    Jeśli Ci zależy na kłopotach, albo narzekasz na brak wrażeń, to próbuj... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 9. Data: 2013-11-02 09:38:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 06:40:08 UTC+1 użytkownik andromeda napisał:

    > Ja się nie zgadzam z treścią tych referencji, a więc kłamie.
    Przeczytaj na spokojnie to co napisałeś/napisałaś.

  • 10. Data: 2013-11-02 10:00:08
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2013-11-02 06:40, andromeda pisze:
    > Ja się nie zgadzam z treścią tych referencji, a więc kłamie.

    Ja wypieprzyłem pracownika za lenistwo, on się nie zgadzał z moją
    opinią. A jednak wyleciał za obijanie się.