  • 51. Data: 2013-11-05 10:30:14
    Temat: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No i odnoszę wrażenie, że LW wolał nie ciągnąć sprawy, bo jeszcze ktoś
    > zacząłby zastanawiać się, czy od czasu jej rozpoczęcia nie wiadomo
    > więcej i być może wyrok powinien być inny...

    hihihihi
    Ja myślę, ze chodzi o UFO.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 52. Data: 2013-11-08 21:15:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Nov 2013, Krzysztof 45 wrote:

    > a następnie zwrócił mu pieniądze, które były prezydent musiał za
    > te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna

    Wykluczone.
    Warunkiem darowizny, z definicji, jest przysporzenie majątkowe
    "za nic".
    Bez względu na punkt patrzenia, tj. uważania że ten zwrot był
    należny lub nienależny, to nie jest darowizna.
    Pieniądze nie zostały ani dane ani zwrócone z intencją "wzbogacenia
    za nic".
    (uwaga: nie napisałem, że w żadnym razie żaden podatek nie może się
    należeć. Napisałem, że na pewno nie będzie to DAROWIZNA)

    pzdr, Gotfryd