  • 11. Data: 2004-05-05 13:33:46
    Temat: Re: TVP i...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@s...tpi.pl wrote:

    > A po co skoro każdy świadomy użytkownik tego systemu i tak o tym wie?

    Po to, żeby było więcej użytkowników takiego systemu.

  • 12. Data: 2004-05-05 13:37:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    porshe wrote:

    > co nie oznacza bynajmniej darmowości oferowanego systemu,
    > aby nie było nieporozumień. Wolność oprogramowanie nie
    > oznacza, że za pomoc techniczą nie będziecie płacić.

    Ani razu nie potrzebowałem żadnej pomocy technicznej do wingrozy.

    Po co więc miałbym za to płacić? ATSD wersje OEM są zdaje się właśnie
    bez wsparcia M$ - a najwyżej sprzedawcy sprzętu - a mimo tego kosztują
    tyle, ile kosztują (i do tego dochodzą jeszcze siupki przy zmianie sprzętu).

    > Zresztą zobaczcie SUSE.

    Mam SuSE. Moją pomocą techniczą są: dokumentacja, google oraz
    umiejętność czytania i myślenia ;-D

  • 13. Data: 2004-05-05 13:38:22
    Od: g...@s...tpi.pl

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Po to, żeby było więcej użytkowników takiego systemu.

    Wierzysz w to?

    Jeśli ktoś ma duszę eksperymentatora (która jest niezbędna do zostania
    świadomym użytkownikiem tego systemu), to i tak sobie zainstaluje, choćby
    po to żeby zobaczyć co to jest. A jak ktoś nie ma, to i tak wiele nie
    wniesie do społeczności linuksiarzy (a w końcu i tak wróci do Windows).

    Oba systemy mają po prostu inny target i jeśli ktoś nie rozumie, jak
    działają te wirusy, to raczej i tak nic mu po linuksie.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 14. Data: 2004-05-05 13:39:18
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@l...SPAM_PRECZ.com news:c7aqek$30p3$1@news2.ipartners.pl

    > Po to, żeby było więcej użytkowników takiego systemu.

    Lub zeby chociaz w przyszlosci latwiej sie do niego przekonal.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 15. Data: 2004-05-05 14:22:15
    Od: s...@s...cz

    In pl.comp.os.linux Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Mam SuSE. Moją pomocą techniczą są: dokumentacja, google oraz
    > umiejętność czytania i myślenia ;-D

    pewnie robisz to za darmo. Inaczej bys mowil gdybys musial partycypowac w
    kosztach przestojow i innych zdarzen losowych. Pomoc techniczna w wielu
    przypadkach to tylko dupochron i nic wiecej ;-)
    --
    Chyba!
    Metoda byla ukončena s úspěchem. A neměla být.

  • 16. Data: 2004-05-05 14:24:07
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : No i co z tego jeżeli ok. 85% komputerów w Polsce pracuje pod okienkami?
    : Mamy robić reportaże dla każdego systemu operacyjnego?
    : Podobny przykład: Niemcy są największą mniejszością narodową w Polsce. Czy
    : tego powodu wszystkie programy w TVP mają mieć napisy z tłumaczeniem na
    : niemiecki?

    85 procent pracuje bo 85 procent, a przynajmniej wiekszosc nie wie o jego
    istnieniu,
    a Ci co wiedza to mysla ze to czarna magia, dlatego uzywaja (tez w
    wieksszosci)
    nielegalnie windowsa, bo (rz?)zadko kogo stac na legalnego (chyba zze
    otrzymal ze sprzetem).

    :
    : > Mysle ze to nie jest przypadek ze Platnik wyszedl tylko na windowsa, to
    : > tak na marginesie.
    :
    : Nie jest przypadek. Jak jakiś standard panuje na przytłaczającej
    większości
    : rynku, to pozostałe standardy są pomijane.

    To jest zmuszanie do zakupu windowsa i zreszta niezbyt dobrze swiadczy o
    Prokomie.
    Zamiast w MFC mogli w FCL zrobic i bylo by na obie platformy.

    P.

  • 17. Data: 2004-05-05 14:29:34
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    ale te 85 % nie wie ze w ogole taki system istnieje, chyba ze czasemna
    allegro wejda i akurat trafia na kogos kto trzepie niezle sianko ze
    sprzedazy tego.

    P.

  • 18. Data: 2004-05-05 14:43:59
    Od: "mosi" <m...@o...pl>

    [...]
    > Wiem ze to swego rodzaju czepialstwo, jednak... Coraz bardziej mysle ze
    > media sa niekompetentne, niedoiformowane lub celowo nie podaja pelnych
    > informacji.

    Problem nie dotyczy Linuksa, więc po co o nim wspominać? A może mieli dodać
    na końcu "Wirus nie atakuje Linuksa, kupujcie jedyny najbardziej odporny na
    wirusy system operacyjny na świecie." Co innego na stronce, na której można
    sobie pozwolić na szersze omówienie sprawy.

  • 19. Data: 2004-05-05 14:47:19
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Przemyslaw Rokicki wyskrobał(a):
> [...]
    > wieksszosci)
    > nielegalnie windowsa, bo (rz?)zadko kogo stac na legalnego (chyba zze

    Ale nie zmienia to ani proporcji ani faktu, że Windows jest systemem
    dominującym na rynku. Jakie są tego powody to już inna bajka.

    > To jest zmuszanie do zakupu windowsa i zreszta niezbyt dobrze swiadczy o
    > Prokomie.
    > Zamiast w MFC mogli w FCL zrobic i bylo by na obie platformy.

    Wg mnie również Płatnik mógł wyjść na więcej platform, ale widocznie się
    nikomu nie chciało tego tak robić...

    --
    Bartek Gliniecki

  • 20. Data: 2004-05-05 14:51:01
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Andrzej Lawa wyskrobał(a):
    > Katolików w Polsce jest oficjalnie jeszcze więcej - a mimo tego przy
    > okazji różnych świąt wspomina się i o Żydach, i o Prawosławnych, i o
    > wielu innych.

    Ale powody takiego a nie innego ujęcia wirusowego tematu mogą być różne.
    Niewiedza (przeciętny Polak wie o Żydach i prawosławnych; przeciętny
    dziennikarz nie wie o Linuxie), skrótowość tematu (o ile święta jak są to są
    wydarzeniem głównym w danym dniu, o tyle wirus Sasser to raczej była
    ciekawostka przyrodnicza), ignorancja itd.

    > Podobny? Jak pięść do nosa.
    >
    > Nie chodzi o tłumaczenie na, tylko mówienie o.

    Zaiste, to zmienia postać rzeczy... A tłumaczenie to też "mówienie o", ale w
    innym języku.

    > Standard czy sponsoring?

    Raczej standard. Liczb i statystyk wypływających z faktów nikt nie
    sponsoruje.

    --
    Bartek Gliniecki