  • 1. Data: 2004-05-04 21:05:49
    Temat: Porozumienie stron - umowa o prace
    Od: placente <p...@p...onet.pl>

    Czy pracodawca jest obowiazany jakims terminem do odpowiedzi na moja
    propozycje rozwiazania stosunku pracy poprzez porozumienie stron czy
    moze to przeciagac w nieskonczonosc ??
    Pozdr
    Jaco

  • 2. Data: 2004-05-05 11:59:08
    Temat: Re: Porozumienie stron - umowa o prace
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "placente" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy pracodawca jest obowiazany jakims terminem do odpowiedzi na moja
    > propozycje rozwiazania stosunku pracy poprzez porozumienie stron

    Nie jest zobowiazany do ustosunkowania sie do twojego pisma. Moze je
    pozostawic bez odpowiedzi. Pozostaje ci tylko standardowa procedura
    wypowiedzenia umowy przez pracownika.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5