  • 1. Data: 2004-05-04 21:18:59
    Temat: Firma holendersko - polska
    Od: "zagiel" <z...@o...pl>

    Mam pytanko do szanownych Grupowiczów:

    W jakie przepisy nalezy zajrzeć, aby "dowiedzieć się wszystkiego" na temat
    głównie podstaw prawych obowiązujących obywatela Holandii "chcącego" założyć
    firmę w Polsce.
    W skrócie:
    Holender chce założyć w Polsce firmę, chce zatrudnić ok. 100 osób i dać im
    pracę na terenie Holandii (budownictwo).

    Proszę o wskazówki.

    Pozdrawiam
    Grześ

  • 2. Data: 2005-11-02 10:48:43
    Od: Gosia<m...@w...pl>

    mam pytanie: ja Holeneder moze zalozyc firme w Polsce
    czy musi placic ZUS u nas????
    a podatki????

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-11-03 08:52:25
    Temat: Re: Firma holendersko - polska
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Gosia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanie: ja Holeneder moze zalozyc firme w Polsce
    > czy musi placic ZUS u nas????
    > a podatki????

    Bycie Holendrem nie zwalnia z płacenia.

    vertret