  • 21. Data: 2004-05-05 15:29:23
    Temat: Re: TVP i...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@s...tpi.pl wrote:

    > Oba systemy mają po prostu inny target i jeśli ktoś nie rozumie, jak
    > działają te wirusy, to raczej i tak nic mu po linuksie.

    (1) używaj języka polskiego - taki tu obowiązuje (a w języku polskim
    słowa 'target' nie ma)

    (2) dlaczego niby linux ma mieć inną grupę docelową? Wingroza jest w
    większości biur używana z zestawem standardowym: internet + pakiet
    biurowy. Dokładnie taki sam zestaw ma duża część najbardziejz nanych
    dystrybucji Linuxa, a instalacja jest równie prosta, jak instalacja
    Jedynie Słusznego Systemu (a często nawet prostsza, bo np. nie trzeba
    mieć płytki ze sterownikami do każdego urządzenia - z reguły wszystko
    jest w dystrybucji).

  • 22. Data: 2004-05-05 15:33:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartek Gliniecki wrote:

    > Ale nie zmienia to ani proporcji ani faktu, że Windows jest systemem
    > dominującym na rynku. Jakie są tego powody to już inna bajka.

    Co nie zmienia faktu, że działania ukrywające przed społeczeństwem
    istnienie innych systemów, tę dominację podtrzymują.

    Większość ludzi swoję 'wiedzę' czerpie z TV i tkwią w przeświadczeniu,
    że linux to taki system, w którym się pracuje jak za króla Ćwieczka a
    interfejs jest równie zrozumiały jak interfejs Matrixa (wiecie, te
    zielone latające znaczki).

    Wielu laików robi TAAAAAAKIE oczy, jak widzi u mnie Linuxa ("o, a co to
    za wersja windows?")

  • 23. Data: 2004-05-05 15:46:52
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@o...pl news:0aac.0000028c.4098fdaf@newsgate.onet.pl

    > Problem nie dotyczy Linuksa, więc po co o nim wspominać?

    Bo sugerowali ze nie istnieje nic (godnego uwagi) poza windows. Nie musieli
    mowic o Linuxie konkretnie, mogli dodac ze nie atakuje innych systemow i
    juz statystyczny Kowalski bedzie mial wyzsza swiadomosc informatyczna.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 24. Data: 2004-05-05 15:54:33
    Od: g...@s...tpi.pl

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > (2) dlaczego niby linux ma mieć inną grupę docelową?

    To nie jest miejsce na pisanie o tym. Poczytaj pcoa.

    Z mojej strony EOT.

    gophi, happy Linux admin i koder, happy Win2k user.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 25. Data: 2004-05-05 15:58:46
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Andrzej 5 maja 2004, 17:29:23, szrajbnął:

    > g...@s...tpi.pl wrote:
    ^ ^ ^ ^
    > (1) używaj języka polskiego - taki tu obowiązuje (a w języku polskim
    > słowa 'target' nie ma)

    I kto to mowi? ROTFL :D

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 26. Data: 2004-05-05 16:10:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Drwal wrote:
    > Andrzej 5 maja 2004, 17:29:23, szrajbnął:

    > ^ ^ ^ ^

    > I kto to mowi? ROTFL :D

    Ja tego nie napisałem - to dodaje automat (o ile masz jakieś pojęcie,
    jak działają programy pocztowe). Faktem jest, że zapomniałem o tym
    detalu konfiguracji, ale przynajmnie u mnie jest jakiś ludzkie słowo, a
    nie jakieś 'szrajbnął'.

  • 27. Data: 2004-05-05 16:13:13
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Andrzej 5 maja 2004, 18:10:07, szrajbnął:
    > Ja tego nie napisałem - to dodaje automat (o ile masz jakieś pojęcie,
    > jak działają programy pocztowe).

    Wez mnie nie obrazaj... Jak widzisz na OE nie jade, a TheBat (jesli
    masz pojecie co to jest w ogole ;) ) nie jest bynajmniej moim drugim
    czytnikiem. Z tym TheBat to mozliwe ze przestawiam sie jako MyGate bo
    TB! nie ma wbudowanej obslugi news.

    > Faktem jest, że zapomniałem o tym
    > detalu konfiguracji, ale przynajmnie u mnie jest jakiś ludzkie słowo, a
    > nie jakieś 'szrajbnął'.

    To "szrajbnal" to przynajmniej jest uzywane w mowie potocznej, nie to
    co twoje "wrote" :)

    P.S.
    Zabraklo mi jakichs smajli w twoim poscie...

  • 28. Data: 2004-05-05 16:32:49
    Od: "mosi" <m...@o...pl>

    Raf256 wrote:
> [...]
    > mowic o Linuxie konkretnie, mogli dodac ze nie atakuje innych systemow i
    > juz statystyczny Kowalski bedzie mial wyzsza swiadomosc informatyczna.

    Biorąc pod uwagę misyjność TVP społeczność linuksowa ma prawo się tego
    domagać, kwestia tylko odpowiedniego nacisku. Tylko się zastanawiam, gdyby
    TVP przed takim niusem chciała zasięgnąć rady jakiegoś przedstawiciela
    Linuksa albo tej naciskającej społeczności to miałaby się do kogo zwrócić?
    Bo o telefon do polskiego przedstawiciela Microsoftu raczej nietrudno.

  • 29. Data: 2004-05-05 16:39:48
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@o...pl news:0aac.000002f4.40991730@newsgate.onet.pl

> [...]
    > Linuksa albo tej naciskającej społeczności to miałaby się do kogo
    > zwrócić? Bo o telefon do polskiego przedstawiciela Microsoftu raczej

    Nie wiem, ale mysle ze Linux ma jakies oficjalne przedstawiecielstwo w
    Polsce, w sensie - oficjalni partnerzy SuSe, Redhat, ew. autorzy znanych
    portali (jak http://7thguard.net/)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 30. Data: 2004-05-05 16:56:52
    Od: "mosi" <m...@o...pl>

    raf256 wrote:
> [...]
    >
    > Nie wiem, ale mysle ze Linux ma jakies oficjalne przedstawiecielstwo w
    > Polsce, w sensie - oficjalni partnerzy SuSe, Redhat, ew. autorzy znanych

    No i te firmy powinny się odzywać w takich sprawach, podobnie jak robią to
    partie, jak wystąpi ktoś z SLD natychmiast jest protest z PSL'u albo z
    Samoobrony, że się o nich nie wspomina.