  • 1. Data: 2004-05-04 22:18:40
    Temat: produkcja broni.
    Od: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat@_CUT_wp.pl>

    Co trzeba aby zaczac w polszcze produkcje broni?
    pneumatycznej?
    palnej - gazowej?
    palnej - mysliwskiej?

    Ale najbardziej ciekawi mnie czy aby produkowa bron pneumatyczna,
    potocznie nazywana wiatrowkami potrzeba zezwolen? etc

    Pozdrawiam.
    piotr.

  • 2. Data: 2004-05-05 04:35:29
    Temat: Re: produkcja broni.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr 'judash' Kostrzewa" <hawat@_CUT_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.05.04.22.18.40.820380@_CUT_wp.pl...

    > Ale najbardziej ciekawi mnie czy aby produkowa bron pneumatyczna,
    > potocznie nazywana wiatrowkami potrzeba zezwolen? etc

    jesli sa gladkolufowe nie musza miec zezwolen

  • 3. Data: 2004-05-05 11:28:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > jesli sa gladkolufowe nie musza miec zezwolen

    Produkcję czy posiadanie?

    Bo na posiadanie gwintowanych też już nie trzeba - jest tylko limit energii.

  • 4. Data: 2004-05-05 12:09:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:c7aj41$2rfi$1@news2.ipartners.pl...

    > Produkcję czy posiadanie?

    pisalem o posiadaniu bo tak zrozumialem pytanie ;)

  • 5. Data: 2004-05-05 18:52:45
    Od: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat@_CUT_wp.pl>

    a mnie chodzi o produkcje, powiedzmy ze mam prototyp i chcialbym rozpoczac
    produkcje seryjna, tylko nie wiem czy nie zgine pod nawalem papierow...

    Pozdrawiam.
    Piotr.